Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1853 ggr
[Myy2000]
0

Idag är det tungt...

Urk, min man måste ta ett arbete på distans. Det innebär att han bara kommer hem på helgerna.

En riktig katastrof eftersom det förmodligen betyder att jag får gå igenom förlossningen ensam. Eftersom mina barn brukar födas för tidigt och utan förvarning. Vattnet går och sedan kommer dom.

Dessutom måste jag vila pga. kraftiga sammandragning med livmoderpåverkan. Hur ska jag kunna ta hand om hus och hem och barn nu då?

Gnäll, och ynk, förbenade lågkonjuktur!Gråter

JMax
0

Åh vad tråkigt för dig!

Jag fixade förlossningen själv o det gick bra, har varit ensam det mesta med två barn nu efter oxå och lilleman är en liten ängel så det går jättebra men det skulle ju vara skönare att vara två.

Skickar en tröstekram till dig!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Myy2000]
0

Tack för dina tröstande ord! Jag har hunnit lugna ned mig lite nu, och smält förändringen en aning.

Tror att jag regerade så här kraftigt eftersom jag varit ensamstående tidigare med med mina äldre barn. Hade liksom sett fram emot att få dela den här upplevelsen med min nuvarande man.

Men så kan det gå…Flört

jn84
0

Usch, vad jobbigt. Jag tror det kommer ordna sig ändå :) Ibland löser sig saker på sätt som man inte förväntat sig.

Och förhoppningsvis tittar bebis ut just när pappan är hemma!

[Myy2000]
0

#3 Jag får hoppas på det.Glad 

Det blir till att knipa som attan ända fram till jul.Flört

/ Kram