Kan de vara en liten?
Har sedan nån vecka tillbaka mått illa ibland på kvällarna eller när jag ätit, öm i tuttarna och dom känns fastare eller nått,detta poängterade även min pojkvän, vaknade i morse med världens halsbränna . Haft lite känningar i magen .Mycket mer kissnödig , känns som att jag kissar hela tiden. Trött är jag också hela tiden!
Min mens är beräknad till helgen/början av nästa vecka.
Har tidigare inte haft problem med ömmande bröst före mens, men lite hoppas jag på ett + , så är rädd att jag gjort mig själv gravid alltså skengravid ;)
Är det för tidigt att göra ett test idag?

Nej, du kan testa redan nu. Låter som att du mycket väl kan ha en liten där inne. Håller tummarna för dig! Hoppas inte för mycket, då du kan bli besviken, och glädjen blir desto större om du inte förutsätter ett +.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag hoppas men samtidigt så försöker jag säga till mig själv att de lika gärna kan vara inbillning !
Då blir det en sväng till stan senare och köpa ett test. :)
DU kan testa redan nu MEN du ska nog itne bli helt ledsen omde blir minus.. Vissa plussar inte försn på BIM eller därefter.. men du kan gott prova köpa ett test..
ja jag tänkte att jag testar nu, blir det minus och ingen mens kommer till nästa helg så testar jag igen !
Men svårt att hålla sig när det kan vara så att man väntar en liten =)
Finns det något test som är bättre än dom andra ?
I affären finns det Rfsu - gravtest? Går det att lita på dom bra, eller är dom på apoteket bättre? :)

Jag använde ACO Preg och det är 99% säkert.
Med Vänliga hälsningar

Bilden är väldigt mörk men jag ser också ett litet svagt streck där.
Med Vänliga hälsningar

Jag ser då tvåstreck jag med!
Grattis, grattis!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jo den är tyvärr väldigt mörk men var den enda bild jag fick som inte var helt suddig.
Tackar =)
Kan inte fatta de själv än riktigt , sitter bara med ett stort leende :)

Härlig känsla..tror nog att jag har anledning att säga GRATTIS!!!
Med Vänliga hälsningar

Nej, visst är det något där alltid. Svagt men ändå. Även svaga streck är streck.
Med Vänliga hälsningar
Jag ser två streck på båda bilderna. Stort grattis :)
Tack :)
Det där strecket är hur tydligt som helst i mina ögon! :D Grattis!
Jag har sett streck som inte ens synats på kort och knappt så att sambon såg dom heller.. men varje gång jag sett så har det varit rätt!
Så ditt streck är ett streck!
Helt klart 2 streck =) Grattis!!!!
Amor vincit omnia
Tack så mycket Hanna och Veronica :)

Jag ser också två streck! :)
Grattis!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

jag såg det också. Vad roligt! :D:D:D:D
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Tack så mycket =)
Skönt att andra ser det så man inte bara inbillar sig!
För det trodde jag verkligen först att jag gjorde, men sedan såg jag ju strecket rätt tydligt ändå.

Jag ser strecket mycket tydligt GRATTIS:D