Hjälp att Välja Bola (gravidpingla)
Hjälp mig att välja Bola. Det finns så många fina och jag kan verkligen inte bestämma mig. Vilken har du eller skulle du köpa? Låter de mycket?
http://www.babytime.se/se/grp/bola-gravidsmycken.php
Tack Tack

Av de du hade där tycker jag den rosa med vit blomma var finast, de låter inte jättemycket men visst plingar de till lite imellanåt.
Jag har ett hjärta ska se om jag hittar länken till det.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

En sån här har jag, finns på giraffo.se

Och jag tyckte den vitrandiga eller den svarta med blomma på 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag tycker de helt silvriga hjärtat e fint de ska jag önska mig i födelsedagspresent…

Jag har en slät rund som jag använde när lillan låg i magen. Ta den du gillar mest, det är ju så personligt!
vad är det för något?=)

#6 Bola eller Änglapingla är ett smycke med en liten pingla i som låter när den studsar mot magen, det sägs att den ska föra tur med sig och att barnet ska känna igen pinglandet sen när det kommer ut och känna sig tryggt av det.
Med tanke på hur lite en pingla låter och hur mycket det låter i magen så tror jag personligen inte att barnet hör så mycket av den…Men jag tycker att det är en mysig grej så jag har min. Fast jag har lyckats ta sönder den nu…

#2 Sån har ja med från Giraffo. :D

#8 Visst är de fina! Tyvärr har jag kvaddat min för tillfället…

#9 Ajdå, trodde oxo att ja hade pajjat min första dagen för den slutade plinga, men sen bankade ja den i bordet och då va de bara kulan som hade fastnat på något mystiskt sätt. :)

Jag gav min en snyting så fästet till halsbandet lossnade och själva smycket fick ett märke på baksidan men jag ska fixa det nån dag…det är ju ganska lätt att laga utom märket men jag är lite lat just nu…
Aha, okej. Fint är det i alla fall :)

#11 Plingar den fortfarande?

Ja det gör den, det har den gjort hela tiden. Ska ta tag i att fixa den i morgon…jag vill ju kunna använda den…

Ja de e ju så mysigt när de plingar lite när man går. :D