Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 1802 ggr
kybele
0

Svullen stor o rund ha ha ha

De börjar nu märkas man är gravid… eller ja,de har väl synts på mig ett tag men ja har inte tänkt mycket på de försen nu i veckan.

Har strååålande sol o våren börjar verkligen titta fram.. tänkte gud va skoj,nu kan man ta fram vårskor/stövlar o jacka så glad som man är.. hämtar man fram dessa o ska ta på sig sina vårstövlar med dragkedja upp till knäna typ.. :S konstatera gympa dojor lär de bli då ja.. sen på med vår jackan.. konstatera.. stor pölsig tröja modell lite varmare får de bli.. de andra får vänta till nästa års vår Gråter

men samtidigt.. när man känner volterna o sparkarna i magen är allt väl värt svullen mage lår o ansikte armar fötter osv… för i juni så är de över :) och mödan varit väl värd

Smex
0

hehe…. känner igen mig =)

Är också otroligt glad nu när det är soligt.

men jackan får vara öppen numera och det får bli gymadojor resten av våren också.

men som sagt, i Juni är det över =)

kybele
0

jopp de är ju de :D

JMax
0

Samma här!

Jackan har inte gått att stänga på ett tag så det har blivit tjocka tröjor o en jättehalsduk över magen samt öppen jacka. Ska ge mig ut att leta lämpliga skor i morgon på lunchen för det är en pärs att få på stövlarna på morgonen…dottern på tre år brukar hjälpa mig att dra på dem Skrattande

Junibebbe även här!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

kybele
0

heheh gott o se man inte är ensam om att svullna *S*