Gravid iFokus

Gravid

Etiketter: köpsäljbyt
Läst 5107 ggr
Tigerkakans
0

Finnes: Barnvagn och kläder till bra pris

Hej!

Har äntligen kommit mig för att rensa ut och sortera alla urväxta barnkläder. Eftersom vi inte ska ha några fler barn och det råder platsbrist så tänkte jag se om någon var intresserad.

Jag säljer följande:

1 st flyttkartong barnkläder strl 50-74.

Flera overaller, dresser, sparkdräkter, regnkläder mm mm. Det är runt 100 plagg.

Pris 1 000 kr

1 st flyttkartong barnkläder strl 74-92.

Flera overaller, fleece tröjor, jeans, regnkläder, tröjor mm. Det är runt 100 plagg.

**Pris 1 000 kr
**

1 st barnvagn Emmaljunga Cerox.

Nyservad 090212, babylift (som lätt omvandlas till åkpåse när barnet blir större), två regnskydd samt skötväska ingår. Vagnen är använd till ett barn och är en 04 uttagen våren 05. Mestadels använd under första året och därefter endast vintertid. Den har svängbart och ställbart styre, bromsar fram och bak, säkerhetshake, 5-punktsbälte, lättskött klädsel safe frame huvudskydd mm. (Nypris exkl babylift och skötväska är idag 5 200 kr)

Pris 2 500 kr

Skor: gummistövlar, gympaskor, promenadskor, vinterskor, sandaler mm stl 21-24.

Pris 10 kr/par

Köper man allt så är priset 4 000 kr.

Ett bra pris för du endast behöver komplettera med typ strumpor, vantar och dylikt de första 2-3 åren. Det är blandade märken på kläderna men alla är hela och rena. Bor i Vallentuna.

Är du intresserad så pm mig eller maila mig linnea@tigerkakans.se. Ange  gärna rubriken som ämne i mailen.

/Linnea

Molle08
0

Är det pojke eller flickkläder då?

Tigerkakans
0

Hej Molle08!

Om man inte är kinkig med färger så kan använda dem till både tjej och kille. Det är inga rena tjejkläder så som klänningar och kjolar.

Det enda som kan anses vara tjejigt är den mintgröna och rosa vinteroverallen längst upp till höger på första bilden. Den kan man ju färga om man vill. Snittpriset per plagg är ju endast 10 kr.

/Linnea

FerretCrow
0

Her du inga bilder på skorna?

Tigerkakans
0

Kan fixa det till i morgon.

/Linnea

Tigerkakans
0

Vagnen är såld.

/Linnea

Tigerkakans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bild på skorna. Skorna på bilden kostar 10 kr/par.

Jag har även ett par Rådis vinterstövlar och ett par svarta Kavat vinterstövlar. Dessa säljer jag för 50 kr per par. Hade tänkt spara dem men man kan ju inte samla på allt.

Är du intresserad så hör av dig på mail (finns i första inlägget) med ett telefonnummer (helst inte mobil) så ringer jag upp.

/Linnea

Tigerkakans
0

Storlekar är 20-25.

/Linnea

FerretCrow
0

Vad är storlekarna på dom blå gummistövlarna längst upp till vänster? det ser ut att vara två olika storlekar.

Tigerkakans
0

Översta raden från vänster till höger:

Blå stövlar stl 20 och 21

Vinter skor svarta överst stl 25

Vinter skor röda/blå överst stl 22

Mellersta raden från vänster till höger:

Gympaskor stl 25

Gympaskort stl 23

Fodrade promenadskor stl 21

Gympaskor stl 21

Nedersta raden från vänster till höger:

Sandaler stl 20

Sandaler stl 22

Tofflor/inneskor stl 21

Tofflor/inneskor stl 21

Sandaler stl 25

Storleken på vinterstövlar (Rådis) är stl 22 och vinterstövlar (Kavat) är stl 24. De finns ej med på bilden.

/Linnea

FerretCrow
0

Blå stövlar stl 20 dessa är jag intresserad av. vad går frakten på?

Tigerkakans
0

#10 kollar upp vad det kostar. Tror inte det kostar så mycket. går nog som brev eller paket.

/Linnea

FerretCrow
0

#11 det vore supersnällt om du skulle kunna kolla upp det=)

Tigerkakans
0

Hej FerretCrow!

Jag har nu kollat vad det skulle kosta att skicka stövlarna. Det billigaste alternativet är ekonomibrev kostnad 45 kr! Frågan är om du fortfarande är intressrad eftersom frakten kostar 4,5 gånger mer än vad stövlarna kostar.

Priset tot för stövlarna blir då 10 kr + frakten 45 kr = 55 kr.

/Linnea

FerretCrow
0

#13 Jo jag tycker dom verkar fina och då jag bor i en liten by ute i skogen har vi inte så stort sortiment här av skor och dom är även super dyra. skulle behöva ett par min lille kille på nu 10 månader kan ha till våren då det är slask ute och ha på sig då han kryper runt. men skulle du kunna ta lite mer kort på stövlarna i storlek 20 och maila till mig på Grodan_86@yahoo.com så att jag får se mer hur sliten dom är med mera? det skulle vara jätte gulligt=)

FerretCrow
0

putt

Believer
0

Jag är intresserad av vinterstövlarna i strl 22 (rådis). är det killstövlar?

kan man få se bild? plus fraktkostnaden

FerretCrow
0

???

Tigerkakans
0

Hej!

Jag har satt in en prenumeration så jag inte skulle missa något i tråden. Det fungerade jättebra i början men nu verkar det inte fungera.

Det har varit lite körigt (söker nytt jobb just nu) och eftersom jag inte fått meddelanden om att någon skrivit i tråden så har jag missat era svar. Jag ska genast ta tag i saken. Ber om ursäkt att jag inte har hört av mig men ska inte lita på premunerationen fungerar utan gå in och tråden på iFokus i stället.

/Linnea

Tigerkakans
0

De är svarta så de kan användas till både kille och tjej. Frakten får jag kolla vad det kostar. Beror på vikten.

Lägger in en bild så fort jag hinner.

Jag mailar dig bilder senast imorgon. Ska sätta sambon på att ta lite bilder när han kommer hem från affären.

/Linnea

FerretCrow
0

#19 vore super =)

Tigerkakans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder på Rådis stövlarna.

en bild…

Jag ska ta mig förbi posten i veckan och kolla vad frakten kostar.

/Linnea

skrollan
0

upp till 3 kilo ska frakten gå på 150 kr.

Believer
0

har du kollat upp frakten för rådis stövlarna?

FerretCrow
0

japp jag vill även veta frakten på stövlarna, väntar ju=(

Tigerkakans
0

Sorry för dröjsmålet. Vi har haft magsjuka i tur och ordning i familjen.Rynkar på näsan

Jag har varit i kontakt med posten för att hitta det bästa alternativet på transport.

För stövlarna/vinterskor/Rådis/Kavat går transporten på 84,90 kr för ett par.

För gymnastikskor/sandaler/fodrade promenadskor går transporten på 60,90 kr per par.

För tofflor/innerskor går transporten på 43,90 kr per par.

Om man vill ha flera av skorna/stövlarna så kan man skicka det som paket och då kostar trasporten 31 kr (kartongen) + 135 kr/155 kr, dvs totalt 166 kr (under 5 kg)/186 kr (upp till 20 kg).

Om man vill så kan jag skicka som postförskott men då får man lägga till 50 kr.

I annat fall så får köparen sätta in pengar på min konto och maila över en kopia till mig så skickar jag så fort jag fått mailet med kvittot.

Källa prisuppg: Posten

/Linnea

Tigerkakans
0

Ingen som är intresserad av kläderna??

/Linnea

FerretCrow
0

oj då blev frakten lite mer än vad du sa sist så då går stövlarna på 100kr för mig ca och tyvärr så får det bli nya då eftersom dom går på 120kr nya här hos mig =( hade gärna köpt om inte frakten varigt så dyr=(

Tigerkakans
0

Jag förstår absolut att det inte känns lönsamt med den fraktkostnaden. Anledningen till att du fick ett lägre fraktpris berodde på att när jag gick in på nätet och kollade så tar det inte hänsyn till om det måste vara ett vaderat kuvert eller inte. Det var först när jag ringde till posten som jag fick bättre information.

Tråkigt att det skulle bli så dyrt med frakten men jag hoppas att du hittar bra (och tuffa) stövlar till din lilla kille.

/Linnea

FerretCrow
0

#28 ja det är så synd att posten ska vara så dyra=( men jag hoppas att du får dom sålda iaf. tack så oerhört mycket för att du la ner energi på att kolla upp detta åt mig =)

Zahara
0

finns färdiga påsar i olika storlekar att köpa som e frankerade där man får skicka upp till två kilo minsta går på 29 största vet jag inte riktit men blir billigare så än som paket, ett litet tipps kanske Glad

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Tigerkakans
0

Det är det är dem jag har kollat på.Glad

/Linnea