Konstigt hur kvinnokroppen fungerar när man är gra
Nu har jag börjat "boa" hemma har så mkt jag ska få gjort innan lillen kommer..
I dag har jag gått 34hela veckor och har 6veckor kvar och känns som jag har 100saker jag måsta ha fått gjort..
Idag har jag ändrat om i tvrummet för det kände jag va ett måsta innan jag ska föda..
Och så har jag bestämt att jag ska tapetsera om i gästrummet innan också…
Och det är ju såna saker som inte är så nödvändigt i sej men jag känner just nu att jag måstegöra det..
Mamma berätta för mej förut att hon målade om köket två gånger dom sista veckorna när hon väntade min store bror.,..
Är det nån mer som har fått för sig såna här konstiga saker kan va kul att diskutera..
Kramar Jessica

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

jag ställde mig och diskade när mitt vatten gick. innan så hade jag inte boat så mycket. eller, vi hade flyttat :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag möblerar om, målat om barnens rum, ska måla om tvrum, hall o kök, har plockat ner möbler i källaren o ska skaffa nya när jag målat klart tvrummet. Trädgården måste fixas med men tyvärr är det snö o minusgrader nu…
Veckorna innan Norma kom vart jag galen om det var stökigt hemma, det sista jag gjorde innan jag la mig om kvällarna var att ta ett varv med dammsugaren…den fick sova utanför sovrumsdörren…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Innan jag föddes hade vi ett fritidsrum i källaren som tydligen hade handmålade träd och landskap på väggarna. Mamma brukar alltid berätta om hur hon stod och målade hela rummet vitt kvällen innan jag föddes. Har aldrig tänkt på att det kunde ha med graviditeten att göra (mest varit besviken att jag inte fick se väggarna som de var innan). Men när jag tänker på det är det ganska sensationellt att hon stod där och målade om, i stort sett ingenting har hänt i det huset sen jag föddes nämligen. Tror hon har bytt gardiner i ett rum. Låter troligt att hon också drabbats av samma som du. Jag skulle inte bli förvånad om jag själv hamnar i samma sits som du. Lycka till!
jag städade och grejjade överallt när jag var i slutspurten, jag personligen målade inte något men fick mina bästa vänner att måla om våran klädkamammare?
haha, dom stog där hela dagen och jag pekade och rpatade och hade förvärkar som ett as. .

#4 Vilka gulliga vänner du har! Var rädd om dem 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#5 jag vet .) dom är våra absolut bästa vänner och tyvärr har vi flyttat från den staden dom bor i. Innan bodde vi nästan på samma gård så tjjen, Hanna, kom över till mig och lillan på morgonkaffe i pjamas osv :)
kanonmysigt. .
saknar dom så jag nästan gråter. . .
men, dom kommer den 25 och stannar till den 29e

Åh så mysigt det låter!! Njuut av dem när de kommer nu då! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#7, det ska jag göra. Fasen asso, ibland har jag lust att bara flytta tillbaka igen . .

Nu har jag vart o köpt tio liter färg, ska bara jobba klart sen ska tvrummet få sig en omgång!
#9 ha så kul :)=

#10 Tack!
Tar en liten paus, det är så baskat trist att måla utmed golv, tak o fönster…Magen är i vägen när jag kryper omkring med…