Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 1438 ggr
kybele
0

Svacka i självförtoende

ursch.. dalat ner i en depp period.. är i vecka 21+3 o känner mig inte alls kvinnlig o vacker. känner mig stor ful o svullen.. fast min kille älskar mig o tycker om mitt utseende. så gillar inte jag  de.. asså ja vet de har med graviditeten att göra.. men med mina andra 2 skitungar så var ja inte alls lika stor eller uppfluffad…

någon som känner igen sig.. ja vet detta går över men endå.. ja vill få min kropp åter *S*

AlbaStiffler
0

Vacker är ju rätt svårt att känna sig när man börjar bli stor och svullen som en flodhäst. Du är nog verkligen inte ensam om det. Blev dock förvånad när några folk gav mig komplimanger om att jag "bar magen vackert" och hade fin hållning/fin mage härom veckan. För man känner ju sig som om man har fullt upp med att stå upprätt… hahaha…

Nä, man får nog ta det lite med en klackspark när benen börjar samla vatten och se ut som stubbar. Tänka på att det försvinner… snart…

kybele
0

hehe jo  man får tänka de.. alla som ser magen blir oo va gulligt.. mmm,du kan få den känner man ;) iaf då man är på orkeslöst humör…

sandra1977
0

jag har nog aldrig känt mig vackrare än när jag har burit mina 2 barn…

Smex
0

Jag är också en av dom som känner sig så otroligt ful och oattraktiv.

Sexlusten har också minskat just för att jag känner mig bara ful. Vet inte hur många gånger då min sambo har hittat mig liggande gråtande för att jag har råkat hitta en ny bristning eller något sånt.

Men alla andra runt omkring tycker jag är så vacker och jag lyser på ett annat sätt. har väl aldrig fått så många kommentarer ifrån alla olika sorters människor som nu.

Som sagt, var stolt och glad över din mage. Tänk vad för något som ligger där inne =)

ElinKee
0

Jag fick också höra ofta att jag var vacker som gravid, och när jag sa att jag kände mig hemskt så kom 1, -vaa jag har aldrig känt mig vackrare än när jag var gravid 2, -du kommer att sakna magen sen när den är borta.

Nu 2 månader efter saknar jag inte magen ett dugg, och jag ryser när jag tänker tillbaka. Jag gick upp 21 kg! Kan trösta dig med att 2 veckor efter han var ute kom jag i stl 36 igen, så jag tror att mesta vikten och svullnaden var vätska.

kybele
0

#5 jag har varit gravid o fött 2barn.. men aldrig kännt mig som jag gör nu förr.. de 2 första grav var helt underbara.. nu har jag blivt paaaang o skit stor.. min man tycker jag är fin o allt men jag känner mig stor o oatraktiv..men som sagt de går över :)