Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 4447 ggr
Telefonkontakt
0

Hur räknar man mellan värkarna?

En tanke slog mig för en stund sedan.. Jag har ingen aning hur man ska räkna minuterna mellan värkarna..

Ska man räkna från när det första börjar tills nästa kommer, eller ska den första gå över innan man tar tid tills nästa kommer? 

Säkert skitdum fråga, men jag har igen aning…

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

MIRJAMI
0

Ingen dum fråga…..jag kommer facktist inte heller ihåg hur man skulle göra. Det var en mycket bra fråga hoppas att någon annan har svaret på den…bra att veta fast jag inte är gravid.

MarinaJ
1

Vi säger att du får en värk 01 50 då den slutar tar du tid tills nästa kommer osv osv

Finns en internet sida för just det hmmm vad hette den nu

MarinaJ
0

www.varktimer.se kolla dit :D

LeeLoo
0

Det är ju ingen dum fråga Telefonkontakt, det har jag också funderat på! Sånt man kommer på när det börjar närma sig..

Telefonkontakt
0

#3 Nu har jag lagt till varktimer.se som genväg på min dator. Perfekt sen när det är dags och så kan killen hjälpa till att hålla koll. Tacktack!

MarinaJ
0

Det var så lite så :)

kitty
0

när jag hade värkar såsa BB, värkar som håller i mer än 1 minut, 5 minuters mellanrum i mer än 2 timmar, då är det på G

Telefonkontakt
0

#7 När jag satt och analyserade de förvärkar som jag hade så höll de i sig mellan 1-2 minuter och kom mellan runt 5 minuters mellanrum.. Men de var så "svaga" att jag antog att det inte var dags.. Och det var det inte.. :)

kitty
1

38, härligt med falskt alarm ;)

Telefonkontakt
0

#9 jättehärligt då man inte fick liv i killen sin :P

kitty
0

#10, nä det låter inte så kul. När mina värkar satte igång la jag mig i sängen, tog ca 2 minuter så vaknade min kille. Han tittade mig i ögonen och frågade, är det dags. Han kände det på sig :)