Hur mycket?
Jag frågar er eftersom ni är målgruppen för sådana här saker :) Jag har allvarliga problem med prissättning… Och detta är vad jag behöver hjälp med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
åhh, gör du såna själv? :)
Jajamensan! :) Detta var första setet. Nästa blir ljusblått :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Supersöta måste jag säga, ingen aning av vad för pris man kan sätta,
Inte jag heller :) Det är därför man frågar :D

vad är det för material?
Det är någon supermjuk bomull/polyesterblandning. Exakt vet jag inte för lappen runt omkring är borta. :(

mao så håller det inte speciellt varm?
anledningen till att jag frågar är nämligen att om det varit typ angora som är varmt så hade jag gärna betalat 3-400:-
Ojsan! Jag köpte detta garn för att det var så otroligt mjukt och gosigt, det finns nog ingen annan användning för det än barnkläder :)
Tanken med just detta var väl att man skulle kunna ha det i mindre kyliga situationer :)
asch, oftast har man väl barnet i en åkpåse ändå så det klarar sig nog. Man kan väl ha en liten hjälm under mössan kanske? Men i alla fall, 200 spänn borde du väl kunna ta. Och mer om du väljer t.ex. superwash-ull nästa gång som också är mjukt och gosigt men håller värmen bättre.
Oj oj, :) Ni ska få se sen vad jag ställer till med :) Nu har jag hittat åt lite Svarta Fåret Baby… :)

Minst 150 - 200 tycker jag så sött ;)