Gravid iFokus

Gravid

Etiketterköpsäljbyt
Läst 2090 ggr
Allamej
0

Hur mycket?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag frågar er eftersom ni är målgruppen för sådana här saker :) Jag har allvarliga problem med prissättning… Och detta är vad jag behöver hjälp med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

skrollan
0

åhh, gör du såna själv? :)

Allamej
0

Jajamensan! :) Detta var första setet. Nästa blir ljusblått :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Tesan
0

Supersöta måste jag säga, ingen aning av vad för pris man kan sätta,

Allamej
0

Inte jag heller :) Det är därför man frågar :D

lisette
0

vad är det för material?

Allamej
0

Det är någon supermjuk bomull/polyesterblandning. Exakt vet jag inte för lappen runt omkring är borta. :(

lisette
0

mao så håller det inte speciellt varm?

anledningen till att jag frågar är nämligen att om det varit typ angora som är varmt så hade jag gärna betalat 3-400:-

Allamej
0

Ojsan! Jag köpte detta garn för att det var så otroligt mjukt och gosigt, det finns nog ingen annan användning för det än barnkläder :)

Tanken med just detta var väl att man skulle kunna ha det i mindre kyliga situationer :)

clivia
0

asch, oftast har man väl barnet i en åkpåse ändå så det klarar sig nog. Man kan väl ha en liten hjälm under mössan kanske? Men i alla fall, 200 spänn borde du väl kunna ta. Och mer om du väljer t.ex. superwash-ull nästa gång som också är mjukt och gosigt men håller värmen bättre.

Allamej
0

Oj oj, :) Ni ska få se sen vad jag ställer till med :) Nu har jag hittat åt lite Svarta Fåret Baby… :)

MarinaJ
0

Minst 150 - 200 tycker jag så sött ;)