Kom gräna med Förslag!
Under kategorin "om sajten" vill jag gärna att ni skriver omni tycker att det fattas något på gravid.ifokus. Vill ha upp någon speciell artikel, nya kategorier eller vad som helst som ni tror skulle förbättra sajten så är ni välkommna att lägga upp era förslag här.
Lisette har redan bidragit med 2 nya kategorier: "Bilder" och "Off Topic" 

då vill jag komma med ett förslag till ;)
en kategori där man kan skriva allmänt om att vara gravid!
postade nyss ett tråd om att köpa begagnade saker till bebisen. hittade inget bra att lägga den i!

Läste nyss tråden om begagnat, varför inte ha en kategori men köp/sälj/byt, det är ju ett bra sätt att kunna sälja eller köpa begagnat =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#2 där har vi ett bra förslag.. ;)

#2 riktigt bra, den kategorin ligger uppe nu =)
#1 Lisette, vad vill du att kategorin ska heta då? "Allmänt" kanske kan uppfattas som allmänt om vad som helst eller?

¤4 jadu, jag vettekatten faktiskt. allmänt om att vara gravid kanske? *noll fantasi*
jag tycker det ska finnas en kategori som innehåller namnförslag ?

#6 Jenkass, under kategorin 9 månader finns det en tråd som heter Namn ev namnförslag.
Självklart kan jag tänka mig att lägga upp en sådan kategori oxå, men jag frågar nu er om ni tycker att det behövs med tanke på den existerande tråden?
Tack för förslaget, keep them coming
#7 jaha, det har jag missat :P men då spelar det ingen roll, om inte flera tycker att det ska bli en egen kategori..

Ja det är lätt att missa när det finns mycket =)
Men ja vad tycker ni andra, ska vi göra en Kategori utav det eller räcker det med tråden kanske?
det kan väl göras en kategori ang namnförslag och i den så fyller man på med trådar med namn på A, en till tråd med namn på B etc. ?

*putt*
tycker det borde finnas med en länk om webbutiker/länkar då det finns så himla mycket roliga sidor :)

#12 det finns nog under länkar uppe i menyn. annars tror ajg greizy är tacksacm för att du pmar henne lite länkar.

Puttar upp den här tråden lite, nu när jag äntligen har tid att sitta framför datorn igen. (jobbet stjäl all min tid)
Men jag tänkte bara kolla: Vad vill ni läsa om? Vad vill ni ha artiklar om? Sitter och försöker finurla ut några bra artiklar här, men kan inte riktigt komma på om vad, så lite hjälp vore inte helt fel.
Kramar på er!

med tanke på att många frågar om menssmärtor - kanse ngt om vad om händer med kroppen när man är gravid. förvärkar osv.
en tråd om "månad för månad" kanske?

i alla gravid tidningar står det ju vad som händer vecka för vecka. det kanske kan vara bra att ha i en artikel? alla kanske inte har lust att köpa massa tidningar..

#17 Jag förstår precis vad du menar, och jag har lekt med tanken om en sådan artikel ett bra tag. Kruxet är hur man sammnställer all den infon på ett bra sätt så att det inte blir jobbigt att läsa heller.
Jag menar i Gravid tidningarna så går det åt iaf en 4-5 sidor minst för att gå igenom månad för månad, vem är då jag att döma ut det som är "viktigt" och "inte viktigt".
Jag vill jättegärna skriva en sån artikel men jag är som sagt rädd för att jag kanske sållar bort viktig info :S
Förstår ni mig?

Oj, det var längsedan jag såg denna tråden.
Jag förstår vad du menar Greizy
Hur väljer man vagn? Vad ska man tänka på? Var köper man? Alternativ?
Böcker som är bra? Vilka är dåliga?
Barnets första kläder, vad ska man ha som starkit? Hur mycket behöver dom?
Prylar. Vad behöver jag ha för att vara redo när barnet kommer? Gärna en ingående lista, tex tvättmedel allergivänligt? hur många blöjor? mer.
Bra nummer. Kontaktuppgifter till folk som man måste ha hemma vid barn.. tex förgiftningsinfo, barnläkare, sos? fler?
Några tips bara… =)
Det finns ju möjlighet att ha en länklista här. Det tycker jag vi borde ha. Varför inte lägga in de sajter som vi pratar om där. Lätt och enkelt att hitta och man behöver inte ens söka efter dem.