Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 1242 ggr
Telefonkontakt
0

Jag är tjockis på jobben!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är äntligen ute på nytt vikariat på förskola efter 1 veckas sjukdom och 2 veckors torka på vik. Skrattande

Jag har av någon slump alltid hamnat på ställen där det är en gravid kvinna som jobbar som varit i vecka 34 och längre gågna. Och de har så smååå magar! Idag så var det en kvinna som är i vecka 35 och hennes mage är bara litelite större än min 25veckors mage. Verkar som om det är jobbrelaterat hur stor mage man får. Haha, jag är tjockis på vikariaten!

Jag blir alltis lika förvånad över hur små magar de har. Jag känner mig verkligen som ett hus då jag inte går i storlek 36 innan grav utan storlek 40, men lagt på mig till en 42-44 utan magen Räcka ut tungan

Ville bara säga det!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Zahara
0

Jo tjockis är vi nog två om då :) är i v 21 och har lagt på mig 12!!!! kilo! hade storlek 34 innan nu ligger jag i 40! och större blir jagh för var dag känns det som :) men det kan det ju vara värt i slutändan :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

MIRJAMI
0

Jag själv tycker att storlekan har inte så mycket betydelse. Kroppen blir alldrig det samma den var innan man blev gravid…

När man är gravid så har man ju även rätt att se lite rund ut…

Jag har själv set många gravida och blir ibland förvånad över dessa så olika magar, men varje människa är ju unik, det är ju det som är så bra med oss….

Telefonkontakt
0

Jag bryr mig inte direkt att jag inte är pinsmal, jag gillade/gillar min storlek 40 kropp, men det är ganska roligt att alla ställen jag jobbat på så har alla pyttemagar fast det nästan är dags att föda, jag skulle nog ha utbildat mig till förskolelärare innan jag blev på smällen ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se