Gravid iFokus

Gravid

Etikett: förlossningen
Läst 2313 ggr
Believer
0

Er förlossning på TV?

"Barnmorskorna" har ju börjat nu på TV. Där förlossningar visas. Även på "Sjukhuset" visar dom en del förlossningar.

Skulle ni kunna ställa upp och låta TV filma er förlossning? Och sen låta hela Sverige se det?

Varför/varför inte?

Mitt svar blir Nej. För mig är förlossning något personligt, det är min och sambons upplevelse, inte hela Sveriges.

FerretCrow
0

ja du jag anser precis som dig. det är lixom för privat anser jag

Telefonkontakt
0

Om jag inte hade tyckt att jsg redan ser tjock och ful ut (dåligt självföttroende sedan år och dagar) så hade det nog varit "roligt" om allt gick bra och så.. Men nu, så nejtack

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annette
0

Nej, det hade jag inte velat. Jag tittar inte på förlossningsfilmer heller.

PiaW
0

Jag skulle gärna filma min förlossning, men inte visa för någon annan än mig själv Flört

MIRJAMI
0

Jag skulle nog inte vilja bli filmad under en förlossning och sedan visa detta för andra. Jag tycker att det är något personligt man går igenom. Man kan ju alldrig heller veta vad som händer under förlossningen. Det värsta tycker jag skulle vara att man kan ju inte kontrolera när smärtan kommer utan den bara kommer och skulle man då bli filmad så tror jag inte att man skulle kunna vara sig själv och få ha så ont som man har utan skulle då försöka hela tiden vara ducktig framför kameran.

Elisabeth-J
0

Jag skulle inte ställa upp på det men jag beundrar dom som gör det för utan deras medverkan så hade det inte kunnat visats heller.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

skrollan
0

#4 skulle jag med :)

lisette
0

absolut inte. jag hade aldrig kunnat se folk i ögonen igen…