är ni försäkrade?
fick igår ett mail från tryggHansa om Mammabarn försäkring osm jag direkt täcknade.. dels var den gratis och sedan lät den som en bra grej
undrar dock hur den kan vara gratis? någon som har koll?
och, är ni föräkrade?
Jag har inte försäkrat mig ännu! *skäms* Men jag har kollat runt lite på oliak försäkringsbolag och ska nästa gång jag r på stan gå in till där vi har alla andra försäkringar och prata med dom. Lite vad som gäller och inte gäller och så vidare.. Länsförsäkringar har också gratis men så finns de ju då man kan betala också..
precis, verkar som att många erbjuder gratisföräkringar, men jag förstår inte hur man kan teckna en gratisföräkring, asso hur funkar det?

Från typ vilken vecka brukaman försäkra?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
dom säger väl ungefär v. 10-12? med tanke på missfallsprocenten osv…

ja jag är inte heller försäkrad förstår inte hur det funkar med en gratis försäkran tycker det låter konstigt.

Jag valde att försäkra magen, men inte med en gratisförsäkring.
Undrar ni över gratisförsäkringarna så är det väl bara att ringa och prata med försäkringsbolaget.
Man får inte försäkra hur tidigt som helst, men kommer inte ihåg från vilken vecka det är. Den gäller iaf till barnet är 6 månader.

jag har en försäkring hos trygghansa, som är gratis och den gäller inte fören man är i vecka 26.

men trygghanSa gäller frånochmed vecka 10 tror jag, det är livförsäkringen på den försäkringen som gäller from v 26… eller är jag helt ute o cyklar?
har tecknat den iallafall.
och den är gratis de tre första månaderna , sen om man vill förlänga den så får man börja betala.

jag och My är försäkrade. varit sen jag blev gravid…