Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 1056 ggr
ElinKee
0

Hur lång tid tog det för dig?

Hur lång tid tog det för dig att bli gravid efter att du slutade äta ppiller? Jag slutade äta mina diane ppiller för över en vecka sen, så det känns inte det mminsta stressigt ännu, men jag är nyfiken!

Zahara
0

mig tog det tre år sen fick jag ett missfall sen tog det nästa ett år till och nu e jag i vecka tio :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

ElinKee
0

Grattis Zahara =) Vad underbart!! Har du känt av något illamående? Är det nyligen du fick veta? Grattis igen!

Hannapanna
0

först tog de en gång, fick missfall. Andra gången tog de på 2 gånger, fick missfall, tredje och giltiga (?) gången tog de på en gång efter missfallet.. hade inte en mens emellan.. Är i v.20 nu! :D

Telefonkontakt
0

Ja.. Fast vi försökte inte bli gravida och körde större delev "avbrutet" och hade desutom distansförhållande, träffasdes ca varannan helg. Men jag slutade i Februari och blev gravid i oktober (precis när vi flyttat ihop) så 8 månader dårå

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ElinKee
0

Usch det är jätte jobbigt att gå igenom missfall. Vi fick det för ett och ett halv år sen, och det är först nu jag vågar försöka igen. Men det är verkligen skit jobbigt, för skräcken finns ju där =/ tyvärr verkar vi vara många som får gå igenom det, men det är roligt att se alla tjejer som skrivit här som kämpat på och vågat igen! kram

Mezzo
0

jag slutade med pillrena i slutet av november.. blev gravid nu i början av januari.. men lyckan blev ju inte långvarig precis, fick missfall i måndags..
men skam den som ger sig.. =)
vi ska på't igen så fort jag har ÄL igen ;)
för oss känns det rätt att försöka på en gång:)

men kontentan är: det tog oss 2 försök ;)

Zahara
0

#2 ja illamående e jag till den graden at bm vill att jag ska komma in och träffa doktorn :/ men jag antar att det är värt det i slutändan :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus