Positivt äl test 1-2 dagar innan mens?
Jag har fått positivt ÄL test idag. Min mens ska komma nu under helgen så vad kan detta bero på? Ganska starkt är det också. Har jag en till ägglossning eller säger den att mensen är påväg? Lite nyfiken. Någon som vet?
Översta testet är tagen alldeles nyss.
- Redigerat 2024-12-13 09:27 av Längtar
#1: jag tog ett för känner lite värk vid vänster äggstock. Så tog ett test bara för att. Men blev förvånad att det har bara blivit starkare nu på 3 dagar. Har ju läst om de som ägglossat 2 gånger på en månad. Så man undrar ju lite. Har själv inte så stora förhoppningar då man försökt så länge
#3: brukar vara regelbunden faktiskt
#6: Har haft så vid graviditet, ta ett graviditetstest,
#6: har också haft så vid graviditet
#7 #8: får nog avvakta lite.
#11: Lycka till!
Jag hoppas på bebis ❤️
.
- Redigerat 2024-12-13 19:41 av Anna9819
Mycket genomskinliga stretchiga flytningar just nu. Som att det verkligen rinner (ursäkta igen)
Känns som att det skulle va en ägglossning. Väntar några dagar till
Fick aldrig positivt test denna månad men är gravid nu 😂 så vet inte om de där testen är så jäkla bra direkt 😂❤️
Men kul att de funkar på nån iaf
#17: Har du tagit något grav test?
Eller du väntar?
#18: jag väntar. Är dock test galen men försöker hålla mig😁 lätt hänt när man försökt så länge
#19: Haha jo tack vet hur det är, har ju också försökt länge ❤️🩹
Uppdatering,
Negativt gravtest idag. Så inväntar mensen
#21: tråkigt!❤️🩹
Ja mina graviditetstest är nästan osynligt idag så blir ”mens” här med
#22: så tråkigt! Förhoppningsvis är nästa år vårt år.
Nja flytningarna har upphört helt och är torr som jag brukar vara innan mens. Konstigt att det blev så pass positivt, men mensen bör komma närsom tänker jag
Ja jag har nog tyvärr blivit för gammal..
Men hoppas du lyckas ❤️
Förstår!! Hoppas på nästa månad 🙏❤️
#25: ditt guldägg är nära❤️ håller tummarna för oss båda🌸
#26: Ja jag tvivlar på det tyvärr 😩
Men fortsätter försöka
Uppdatering,
Fortfarande ingen mens i sikte. Börjar fundera om det var en sen ägglossning trots allt😅
#28: Ja precis du får göra grav test ist 😅
Kroppen är ju märklig ibland
#31: Råkade komma två bilder på samma test
#32: åh vad spännande! Hoppas det blir något 🤞💖
#33: Tycker det är konstigt men vi får se…
#34: hur går det för dig?
Här har ingen mens dykt upp än.
#35: Är du gravid ? 🙂
#36: har inte testat mig på 3 dagar nu. Men jag har dock inga flytningar alls. Lite stick och molvärk, lite ömma bröst. Men det kan lika gärna vara mensen som är påväg. Dock brukar jag få lite mer flytningar innan mens men nu är de inget alls.
#38: ja, men har som mensvärk idag. Får se vad som händer
Negativt gravtest idag. Inväntar mensen från och med nu. Dyker den inte upp så får jag boka tid för att de vad som försiggår
Mensvärk brukar jag ha när ägget fäster.. eller troligen det jag känt
#43: Hur går det ?
#44: fortfarande ingen mens. Jag väntar månaden ut tänkte jag. Kanske jag inte fick någon ägglossning denna månad bara.
Hur går det för dig?
#47: jag tog ett cb test idag som visar ytterst svagt på. Men tror inte det är något. Är dock låghormonare, fick knappt synligt med min förra på äl+11/12.
Hoppas på guldägget nu då för dig🤞
#48: Hoppas det är något ❤️🙏
#48: oj spännande!
Mensen är tyvärr pågång här. Lite blodstrimmor i flytningarna. Så får se när ägglossningen sker nästa månad
#51: 🩷🩷🩷
#51: ❤️
Hur går det för dig? ❤️