Tolka ultraljudsbild kön
Har du andra bilder? Är absolut ingen expert så ta mig inte på orden, men tycker inte man ser nub🫣
#4: Någon?😅
#5: Jag ser inte sånt därför jag skapa tråden 😅 trodde man skulle få någon som svara men de verkar va tyst
#6: jo väldigt tyst 😅 finns en annan likadan tråd som är full av aktivitet Men den här är nyare så svarar ingen här kommer ingen svara i andra.
#7: Vilken vecka är du i?😍 jaa jag vill så gärna att så många som möjligt kollar för jag ska inte ta reda på könet
Vecka 13+1 på ultraljudet du då? Mina bilder är verkligen inte bra för att se antar jag känns som dina är bättre 😁
#9: är i 13+5 idag så är från i veckan 😅
#10: Okejj jag är i v14+2 nu så har vi ju bf nästan samtidigt skulle ju va kul om man kunde följas lite 😊 jaa dina va inte alls bra för att se, mina vänner som har koll på de där sa tjej till mig men kunde inte se på din visa den för dem.
Nämen jag har aldrig varit på 3D ultraljud under ngn av mina 3 graviditeter 😍 skulle ja gärna vilja men inget som erbjuds i närheten av där ja bor
#2: Med tanke på hur urinblåsan är positionerad skulle jag chansa på att du bär på en flicka! Men svårt att säga när man inte kan se nuben på någon av bilderna så det är urinblåsan jag går på! ☺️