Symptom ingen mens inget positivt...
Vill väll mest skriva av mig frustrationen men nu har jag inte haft mens sedan oktober inga symptom utom att det kändes som fosterörelser ett tag men det ör utrett och va ingen bebis men nu sedan 1,5 v har jag blivit helt blå av ådror på bröstkorgen, går stora tydliga ådror på brösten och dom spänner, har även molvärk och lite humörsvägningar men ingen mens kommer och jag får inte positivt test, om jag vore gravid skulle ju testen visa något nu, dock tagit med em urin…
- Redigerat 2022-05-01 17:17 av Cireea
Jag funderar lite på om du kanske lurar din egen kropp? Tänkte då viljan och önskan för graviditet är stor och att du helt enkelt kanske är "skengravid", i brist på bättre ord.
En period då jag verkligen önskade mig en graviditet så fick jag också massor av symptom såsom synliga blodådror på brösten, illamående och kissade mycket. Tänker att du kanske går igenom något liknande.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Det kan det va dock har jag inte tänkt på det så mycket sista tiden utan blir det så blir det, vi har flyttat och jag söker jobb o så så vi försöker inte aktivt längre
Kanske kan vara något undermedvetet.
Jag önskar att jag hade bättre tips och råd att komma med ❤️
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Det kan det nog vara! Önskar bara mensen kunde komma regelbundet så man vet..