Graviditetskollens gravidtest (testa tidigt)
Hej!
Jag hade ÄL 14-16 sep någon gång, BIM 28-29 sep ungefär och har testat graviditetskollens testa tidigt test som ska ge resultat redan 7 dagar efter befruktning.
Vad har ni andra för erfarenheter av dessa tester? De har hittills visat blankt men jag har mått rätt konstigt senaste veckan så jag vet inte riktigt om jag inbillar mig och känner på symptom jag annars inte reflekterar över eller om jag faktiskt är gravid.
- Redigerat 2021-10-04 12:14 av Cireea
#0: såhär såg mitt ut utan att jag va gravid så jag är inget fan av deras tester, fick svagt positivt titt som tätt på deras vanliga stickor med men va inte gravid när jag testade andra, skrev om det här testet till kundtjönst som hävdar att det inte finns något extra streck fast det syntes mycket mer och va rosa irl
#1: oj vad knasigt! Jag har bara kört stickorna än så länge. Men reagerade mycket på att det blev så rött över hela testfältet till att börja med, men det kanske är normalt på alla såna stickor?
Kan inte komma ihåg att det va så på stickorna jag testa med förra graviditeten bara
#3: Jag har bara fått falskt positivt på dessa och sen tagit clearblue early som visat negativt. Så jag litar inte på de testen.
Okej vad märkligt, tack för att du delar din erfarenhet :)
Denna tråd är INTE till för att lägga upp tester för tolkning. Det finns en egen tråd för det.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck