Gravid iFokus

Gravid

Etiketter: hälsarådblödningar
Läst 233 ggr
LisaA.90
0

Konstig kropp eller något

Hej.
Ska försöka göra min berättelse kort.
Plussade på nyårsafton 2020. Men slutade i MA i februari. Blödde i en vecka.
Började ta ÄL tester efter det.
Fick första mensen 3-5 April sen fick jag positivt ÄL-test 25 April.
Mensen kom i Maj 11-13 och positivt ÄL-test 25 Maj.
Mens Juni 9-11. Hade sex helgen 19- 21. Men då jag hade slutat på ÄL-tester så testa jag mig inte. Men tror jag hade ÄL den 23 Juni.
Och mensen skulle komma 7 Juli enligt appen jag har.
Beställde nya ÄL-tester.
Hade sex 3 Juli.
Tog ett ÄL-test den 4 Juli och det va positivt.
Och 7 Juli kom men inte mensen
Men den 14 Juli kom en blödning kom lite i bindande och sen kom det när jag torka mig. Va inge flöde på det som det brukar vara när jag har mens. 15 Juli va det lite som den 14 Juli men ändå inte lika mycket.
16 Juli hade jag bara lite brun rosa flytningar, hade då trosskydd men kom inget i det. Va bara på pappret när jag torka mig.
Sen blir jag och fundera på om jag inte hade ÄL i Juni.

Jag känner mig bara lite snurrig, någon som varit med om samma sak? Eller någon som har en annan teori.

• Redigerat 2021-07-20 09:53 av Cireea
Sandrus
0

Om du hade positivt ÄL test 4de juli lär du haft ÄL 5-6 juli då kommer självklart inte mensen dagen efter, du borde snarare ha mens typ nu.

LisaA.90
0

#1: Jag skrev nog lite tokigt. Nej, mensen kommer ju självklart inte dagen efter ägglossning. Ja, jag borde ju ha mens typ nu. Men jag blir att fundera på om det va mensen som kom en vecka förtidigt. Eftersom att jag hade blödning förra veckan, dock mycket mer sparsam än va den brukar vara.

Sandrus
0

Det kanske va en nidblödning?

LisaA.90
0

#3: Ja, det har jag också fundera på. Men idag tog jag ett vanligt rfsu och det visade negativt.