Graviditetstest - tolkningstråden #38
Är du osäker på resultatet av ditt test?
Här hjälps vi åt att tolka bilder från ditt graviditetstest.
Det verkar finnas ett betydande behov att få hjälp att tyda graviditetstester ibland, så här kommer en tråd där vi kan samla våra bilder och hjälpas åt att tolka testerna tillsammans.
Försök att få en så skarp bild som möjligt i dagsljus, då kamerablixtar kan dölja svaga streck, och suddiga bilder kan göra det omöjligt att tolka. Testerna ska vara fotograferade inom tidsramen för avläsning enligt bruksanvisningen till testet. Redigera inte bilderna då det kan ge felaktig tolkning. Försök att hålla småpratet till ett minimum i denna tråden så att bilderna och tolkningarna får fullt fokus.
Om du använder Clearblues tester, som inte är digitalt, får ni gärna skriva om det ska vara ett plus i rutan eller bara ett streck med tanke på att dessa tester ser så lika ut är det svårt att se vilket test som ska visa vad.
Här finns den förra tråden: här
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
- Redigerat 2021-07-10 22:59 av Cireea
#1 Tycker mig kunna ana något väldigt svagt.
#1: kan också ana något svagt! Vilken dag i cykeln är du?
#2: tack för svar☺️
#3: tack för svar☺️ Är på dag 23
#5 Mina test var svaga i början så vänta lite till och ta nytt.
#6: okej, det ska jag göra☺️
#8 jag tycker mig se färg i strecket 😅 ta ett nytt test om det känns osäkert med färgen.
Tror nog faktiskt det är spökstreck, tog nytt nu när jag hållit mig i flera timmar. Det som gör mig osäker är att jag faktiskt ser ett streck såfort jag tagit det, när kisset går igenom testet, men det kanske inte betyder någonting. Men jag hade velat ha lite mer svag rosa färg, detta ser grått ut?
#10 Med tanke på att du bara är på ÄL+10 så är det inte konstigt om det inte syns särskilt bra än, allra helst med kiss som inte är morgonurin. Jag skulle vänta tills BIM passerat och sen tagit ett nytt.
Hade jag tagit tester sådär tidigt hade jag fått totalt blankt. Jag plussade två dagar efter sen mens, men då var det supersvagt och mest bara en skugga. Inte förrän en vecka efter mens var det riktigt starkt. Är nu i vecka 23.
#11: ja du har rätt, ska lugna mig under helgen och sen ta ett nytt test på BIM (måndag) så får vi se om de svaga strecken kan vara något eller bara spök. Håller er uppdaterade 😄
Test från igår kväll precis innan avläsningstidens slut. Osäker på om det bara är mina ögon som lurar mig.
#13 hmm.. tycker mig kanske kunna ana en hint av ett streck men blir osäker.
#14 en skugga kanske.. skulle vänta några dagar och ta nytt igen.
Tog ett nytt idag och jag kan se något tydligare. Dock märkte jag att Babyplan verkar ha väldigt tydliga linjer där det ska bli färg sedan, både på kontrollstrecket och teststrecket och detta då innan de ens är doppade. Så jag var tvungen att doppa ett test i vatten för att jämföra med, så det inte är den linjen som syns efter det är doppat. Men nej då, det doppat i vatten är helt blankt tack och lov, inte en tillstymmelse till den där linjen man ser innan.
Vad tror ni, kan ni se vad jag ser eller inbillar jag mig?
#16 Jag ser! 😊
#16: ser något svagt på ditt 😊
#17 & 19: Åh, vad skönt! Då är det inte bara jag. 😊
#21: Jag ser något. 🙂
#21: jag ser 2 streck!
Jaha… och där började mensen 🩸 tror jag. Blod när jag torkar mig nu på kvällen, men ingen mensvärk, så får se om det drar igång ordentligt imorgon eller ej, isåfall var alla svaga streck jag sett spök.. trött man blir!
#25 #26 Jodå, jag ser en svag svag svag hint. Skulle testa igen om några dagar (kanske en vecka beroende på var du är i din cykel).
#28: tycker det ser starkare ut än igår 😍😍 du kanske kan prova med digitalt imorgon? När jag provade med digitalt fick jag fortfarande jättesvagt på rfsu’s
#29: tack för svar! Det ska jag göra, vi har försökt att bli gravida i snart 2 år.. håller alla tummar🥰🥰
#31 Ser ett på ditt sista test
#32 Solklart två streck!
#33: Åh, tack så hemskt mycket för svar☺️ Då kanske jag inte är galen med andra ord😅
#27: hoppas! Vet ej exakt vart i cykeln jag befinner mig pga missfall förra månaden. Fick dock helt blanka tester för ca 2 veckor sedan
#32: jag ser absolut ett streck!
#37: jag kan ana något streck! Vänta 2-3 dagar och testa igen dock för säkrare svar!
#32: grattis! Solklart
#28: positivt! ☀️
La ut en tolkningstest för länge sen men de visade sig att jag var gravid men att de inte blev något ..:( Hoppas på att få ett positivt test, snälla hjälp mig tolka. Hade en blödning för kanske en vecka sen men ingen normal mensvärk eller så, bara blödning. Har fått tillbaka samma symtom som illamående, ömma bröst och känner mig uppblåst vet inte hur jag ska förklara. ( Dock dock detta test nu på dagen) hjälp mig snälla 💗
#41: hade ingen mens verk eller så.
#41: jag ser tyvärr inget på dessa test.
#41: jag ser en extremt svag ofärgad skugga iaf på det undre, avvakta några dagar och ta igen tror jag.
#44 ser något väldigt svagt
Hej! Har någon här fått liknande med att det flyter ut i rutan av det blå? Tycker också mig se ett svagt streck, det såg även min sambo. Kanske svårt att se på bild men har någon varit med om liknande som sagt?
Har beräknad mens om 4-5 dagar tror jag, tog ett digitalt test också men det visade ej gravid men den kanske var för tidig att testa med jag vet inte?
#47: kan tillägga att det ska vara en med ett streck, inte att det blir ett test. O det är clearblue early test
#48: jag ser ett streck 😊
#48: 😊 men frågan är om det är giltigt med tanke på det andra blåa runt omkring?
- Redigerat 2021-06-09 10:17 av Fridaab
#46: Tack! 🙏 är på ÄL+7 idag så supertidigt isåfall.
#52 Inget på dom röda men kanske på den blå. Svårt att säga.
#53 Jag ser något
#54 Jodå, där med!
#56: positivt 😍
#57: utan tvekan positivt. Jag kunde testa digitalt när mitt såg ut så så kanske imorgon bitti är perfekt för digitalt 😍
#58: jag ser ett streck men grått! Du får nog vänta någon dag till
#56: positivt grattis!
#57 positivt om de ska vara streck och inte vara plus
#58 jag ser inte så mycket! Men vänta 3 dagar till! 🥰
#63 helt klart positivt
#63: Grattiiiiiis!!
#65: tack så mycket 😊🌺
Hej, som många andra är också jag förvirrad av alla dessa tester. På bilden är tre tester som gjorts innan BIM. Jag tycker själv att det mittersta ser positivt ut. Efter dessa tester har jag dock bara fått negativa test, och är nu (vad jag tror) ca bim+7… kan det vara möjligt att få tidigt utslag, men sen testa negativt?
Kan ju vara så att ägglossning skett senare än vad jag tror, men det skulle också innebära att dessa tester visar positivt extremt tidigt….
Kramar till alla som kämpar!
- Redigerat 2021-06-10 23:12 av Ragnarök
#67 Tycker alla ser positiva ut.
#69: positivt!! Grattis
#67: tycker alla ser positiva ut också
#69: positiva 🙂
#73 Ser också svagt!
#73: Tycker jag ser ett väldigt svagt streck på sista bilden!
#78 ser något!
#78: jag ser tydligt ett streck ☺️
#77: grattis!❤️
#80 Kan ana en svag linje fortfarande. Eftersom du testade igår behövs det lite mer tid för strecket att bli väsentligt starkare. Vänta några dagar så bör det bli tydligare.
#83: jag vet det men ville bara se om ni såg något på dessa med för de är från imorse och nu förmiddagen för fått mycket spökstreck sen innan men 3 olika kisstest borde inte ge spökstreck men man vet aldrig!
#85 Där är något, ser ett svagt streck
Lyckas inte fota fram när linje syns, så detta är printscreenat från video. Vad tror ni? Har haft sånna här ljusa steck i flera dagar nu. Det är rfsu's teststickor.
Är på cykel dag 30. Brukar ha 27-28 men förra månaden var 33. Har haft molvärk ca en vecka. Hade vad jag skulle tolkat som nidblödning den 7e, 7 dagar efter ÄL. Idag kom det dock röda trådar när jag torkade. Dock bara en gång i förmiddags.
♡
- Redigerat 2021-06-14 00:11 av Cireea
#87: Jag plockar också isär tester för att råstudera dem. Minns dock inte om jag fick två streck när jag använde cd. Men översta är det ju ett svagt streck på. Jag hade testat igen typ imorgon. 🙏🏼
♡
#88: jag ser på 1:a bilden!
#88 Använd inte redigerade bilder då det kan vara missvisande.
#91: förlåt, tänkte mig inte för. Försökte "hantera" inlägget, men det går inte så vet inte hur jag kan ta bort dem.
♡
#92 Jag fixade det åt dig! 🌸
#94 Jag ser något väldigt svagt. Vänta några dagar innan du testar igen.
#96 ser inget
Asså är livrädd för att få missfall igen, har tagit flera graviditetstest och alla har fått två streck 🌸 Eller va ser ni på bilden är det positivt? Min beräknad Mens är om två veckor och det tidigaste testet jag tog som visade något 31/5-21, hade även en blödning under min beräknad mens men var ingen vanlig då jag inte hade mensvärk eller liknade. Testen har blivit starke efter, har även illamående och ömma bröst 🌸 har ägglossning imorgon också, de vita testet togs idag 🌸 snälla hjälp 🌸
Redigerade bilder raderade //sajtvärd
- Redigerat 2021-06-15 11:21 av Cireea
#100: jag ser något svagt !
Påminner om att redigerade test inte är tillåtna då dessa kan vara missvisande.
#98 #99 Ser något ytterst svagt på dina, men osäker på färg på strecken.
#100 Ser helt klart något!
#102 Kan ana något men strecket ser grått ut för mig.
#103: varför tog du bort mina bilder de va inte ens redigerade ?
#105 Det var dom absolut då dom var i gråskala.
#107 Då ber jag om ursäkt då bilderna såg ut att gå i gråskala. 😊
Ser dock inget på den bilden dessvärre.
#111 Både jag och sambon ser något ytterst svagt på alla tre. Men det är extremt svaga streck. Sådär hade jag precis i början av graviditeten bara ett par dagar efter utebliven mens.
#111: min mens är beräknad om två veckor, har ägglossning imorgon 🌺 kan de bero på de ? Min första graviditet stoppades innan det blev starkare och är orolig för att de ska bli samma 🌺
#113 Möjligt.
Skulle rekommendera kontakt med bm för möte så sånt noteras och kan tas med utifall du har svårighet att bli gravid och det behövs en utredning. 🌸 Då kanske dom även kan hjälpa dig med nytt test också.
Kom ihåg att inte småprata i tråden, har du fler frågor eller funderingar så kan du göra nytt inlägg med dessa så kan man diskutera vidare 💕
#114 Ja där är streck också 😊
#117: JÄTTE tydligt positivt
#118: Herregud! Tack för snabbt svar! Trodde det skulle vara ett lika tydligt streck som kontrollstrecket. Nytt digitalt test beställt för att vara säker.
#119 nejdå, det är bara ÄL-test som ska vara så. Ditt är positivt 😊
#120: Så kul och lite chockartat. Tack snälla för svar!
#122 Det finns en svag hint av ett streck.
Var i cykeln är du?
#123: enligt kalendern dag 44 👍
#125: Togs vid lunch!
#14: solklart positivt enligt mig. Sådär såg mitt första test ut
#127: positivt
#125: ser ett streck. Men svagt. Ta ett nytt imorgon morgon
#129: inget spök historia då?
#125 tydligt två streck!
#127 två streck
#133 digitala test brukar inte vara lika känsliga. Så dom kan visa negativt tidigt i graviditeten. Var i cykeln är du?
#138 #139 jodå det syns tydligt
#140 och där med! 😁
#142 något väldigt svagt
#144: jag ser två streck ☺️
Har försökt i 2,5 år har misstänkt pocs. Så vet inte när jag har BIM. Hade en liten blödning som varade i 4-5 dagar 23-27 maj. Inte som min vanliga mens.
Började känna mig yr för en vecka sedan ca och blev uppmanad av en bekant att ta gravtest. Tycker mig ana två streck?
Notera att LH är ägglossning test och det andra är gravtest.
#146: jag ser svagt streck på båda
#148: kan de vara att jag höll det testet som är en tydlig linje på längre i urinen? För höll cirka 16 sekunder och det som de inte är i kanske 12 sekunder
#150: kanske men svårt att se då det fortfarande är rött runt om kring,
#146: tog ett i förgår och ett nu i morse. Ser lika ut. Kanske något mer åt det rosa hållet idag, men svårt att se, eftersom det fortfarande är svagt.
#148 Kan ju även vara fel på testen. Just dom där som du har brukar ofta ha problem så som jag förstått det.
Testa ett annat märke?
#155 jodå det syns två streck 😊
#156: Tack för svar! :)
jag tog även cb digitalt men det visade negativt. Kan ju vara att jag inte tog testet på morgonen och att urinen vart utspädd
Kan inte tro det är sant!
Hejsan!
Jag tog CB test early(5 dagar innan mens) och tycker mig se en skugga? Är det ett såkallat spökstreck? Är enligt min app äl+10. Har inte använt äl-stickor eller så, utan vi tar det som det kommer!
Tänker ifall det är väldigt tidigt eller ev ett spökstreck?
Som sagt det är knappt så man ser skuggan, bättre irl!
#159: Ser ett svagt streck :)
#160: Ingen av dom jag frågat tidigare har sett det svaga, trott jag sett i syne! :) tack så mycket
Men kan de va ett spökstreck isåfall?
#161: Jag har upplevt med dessa cb early att det ofta ger spökstreck, prova ett annat märke och testa med morgonurin. Men jag ser ett svagt streck.
#148: jag ser på det gröna med.
#156: Är dessa rfsu tillförlitliga, var på vårdcentralen precis och de tog ett test, men det var negativt. Ska ta ett nytt test på morgonen imorgon för och vara på säkra sidan
#164: Av vad jag hört så är inte vårdcentralens graviditetstest lika känsliga och kan därför visa negativt även fast man fått synligt streck hemma.
#165: Jag kan ana något. Men svaga streck på clearblue är knepiga ibland. Vänta någon dag eller två och ta ett nytt. 😊
#164: Aha okej, det jag tog var 20miu/l, så vårdcentralen kanske har 50 eller 500 miu/l
Tack för svar!
#165: jag ser då ett väldigt svagt streck! Prova ta ett nytt om några dagar
#170: Antingen var morgonens urin mer utspädd. Eller så kan det vara en så kallad kemisk graviditet. Där kan man få svagt positivt ena dagen och negativt dagen efter. Förhoppningsvis är det utspädd urin.
#171: Okej, jag kan se strecket, men det är svagare än igår.
Hoppas att det är att jag var utspädd, ska ta ett nytt test imorgon och se.
Tack!
#172: Ser svag linje.
Jag tog tidigare ett CB early, inlägget borde va lite längre upp, fick ett jäättesvagt streck. Så jag väntade 2 dagar för att testa igen nu med RFSU tidigt. Ska ha min mens på tisdag, så dock någon dag för tidigt att ta detta också. Men tycker mig se en skugga på denna också? Vad tycker ni?
Båda bilder är oredigerade!
#175 hm jag är osäker på om jag ser något eller om det är mina ögon som luras. Skulle vänta till nästa vecka med nytt test eftersom det är ett tag kvar till mens 😁
#175: oklart. När jag testade positivt visade rfsu early svagast streck. Kan rekommendera babyplan både vanliga och early som var betydligt lättare att läsa av.
#177: okej! Tack för tipset!
#172: tack för svar! 🙏Återstår att se om det är positivt eller spökstreck.
#181: Ser något ytterst svagt, prova nytt test om 2 dagar :) Jag är samma fall som dig det här med minipiller och inte riktigt veta vart i cykeln man är.
Så förstår vart du befinner dig just nu.
Vi får hålla tummarna tillsammans
- Redigerat 2021-06-23 21:20 av [emelypip]
#183: positivt ☺️ Grattis! 🙌
#184: oj tror du?? Saken är den att jag testade senare med CB och två likadana test till som på bilden för jag blev så chockad… samma urin dock en timme senare och de visade negativt…? Hur är det möjligt när det är samma urin? Kan dessa test ens vara positiva när de andra visade negativt?
#185: Det kan vara att det är olika känsligheter på testen.
#171: Idag tog jag Cb digital som visade negativ. Känner mig fortfarande gravid. Förstår ingenting
#189: Digitala kan ta lite längre tid innan man får positivt på. Jag vill minnas att jag hade ett väldigt otvetydigt positivt innan det digitala visade positivt med sonen. Tog du ett vanligt test samtidigt eller bara det digitala?
#190: Tog enbart cb digital då det var det ända jag hade hemma för tillfället. Har beställt babyplan stick test som kommer idag. Så ska ett sådant senare. Hade velat veta helt säkert idag, ska nämligen till min pojkvän idag.
- Redigerat 2021-06-24 09:29 av [emelypip]
#188 ser inget
#181:
Har du fått något mer tydligt streck sen denna? Mitt såg ut sådär imorse så hoppas de blir starkare om några dagar 🤞🏼
#165: Ser också streck, har det blivit starkare med dagarna?
#196 Ser något, men strecket verkar vara halvt. Ta nytt föreslår jag!
#197 Tycker mig kunna ana en skugga, svårt att säga.
#198 Ser streck!
Verkar vara delade meningar, vissa får mycket spökstreck.
#199: tack för svar! har fått samma på 3 tester så får helt enkelt vänta och se!
#200 Har du fått flera positiva så skulle jag nog våga mig på att köpa ett annat märke och testa med det också. Var i cykeln är du?
#196: Har tagit tre till, dom ser likadana ut. Jätte svaga rosa streck 🙏
#201: ska prova ett testa tidigt imorgon eller ikväll (ska hålla mig i några timmar) ^^ Ingen aning, har oregelbunden mens så jag vet inte alls :p
#193: Ser tyvärr inget
#188: Jag ser 😊
#206: Kan se en svag skugga på en av bilderna, men kan inte se om det är färg i eller inte :) ta ett nytt när du har missat din mens
#207: jag ser färg på testet, ska ta ett nytt imorgon bitti tänkte jag och sen när jag missat mensen 🌸 svårt att fånga när det är så svagt dock
#209: jag tror positivt givet att bilden är tagen inom testets giltighetstid. ☺️
#209: positivt :)
#0: Hej. Jag undrar om någon ser någonting. Min sambo ser ingenting. Jag tycker mig se ett streck. Inte morgonurin utan hade bara hållit mig någon timme. Tänkte inte på att testa när jag vaknade på morgonen. Ser någon annan någon antydan till streck så tänker jag att jag testar med morgonurin imorgon.
#212 kanske kan ana något.
#212 jag ser så jag hade testat i morgon bitti igen 😊
#216: Ser ett svagt streck :)
Tog ett RFSU test för någon dag sen och har läst att man kunde få en del spökstreck på så valde att köpa clear blue ultra tidigt (99%)🌹 Fick detta resultat, står även att oavsett hur svagt det är så är det positivt😍 Va ser ni ? Är rädd att jag inbillar mig 🙈 längtan är stor efter missfallet 🌹vill även tillägga att det endast ska vara ett streck i stora rutan 😊
- Redigerat 2021-06-28 06:04 av Theflowergirl
#219 första testet ser jag tyvärr inget på. Det andra från clear blue är det blåa så utsmetat så jag hade inte vågat lite på det utan köpt ett nytt.
#220: själv tycker jag inte det ser utsmetad ur kanske svårt att se på bild eller jag vet inte 🤷♀️ 😂
#219: ser inget tydligt streck. Håller med om att det ser utsmetat. Ta ett nytt test om några dagar. ❣️
#223: får ta ett nytt så får jag kolla, tycker dock inte det ser utsmetad ut i verkligheten 💗 De RFSU jag tagit har visat svagt streck också, så såg de ut första gången jag var gravid 💗
#225 ser inget
#226 anar något svagt
#227 jag ser!!
#229 såg den också men höll med den andra om att det är så smetigt att jag inte vill tolka.
Ser streck på ditt andra test och hade själv räknat det som positivt.
#231 denna gång ser jag inget
#233: ser kanske något men är fortfarande väldigt rött runt om kring
#235 ser inget där
#236 ser något svagt!
#238: tycker det ser positivt ut 🌸
#240: jag ser ett streck till men tycker det är väldigt nära det andra strecket
#242 Ser inget
#243 kan ana en svag skugga
#244 Positivt.
Digitala är ofta inte lika känsliga och det dröjer därför innan man får positivt på dom.
Hej! Tog ett RFSU graviditetstest igår, tyckte det visade ett jätte svagt sträck så skyndade mig till apoteket och köpte clearblue. Tog digital testet så fort jag kom hem och det stod inte gravid. Men för att säkerhetskälla då jag vet att man helst ska ta med morgon urin så tog jag ett i morse och det är ett sträck? Eller? Jag är så förvirrad, trodde dom digitala var mest säkra? ska jag ta nytt test nu idag igen eller borde jag vänta? Förlåt att jag velar, har ganska panik då vi precis gjort slut och jag har ingen aning om jag ens ska berätta nu eller vänta
#246 Båda dina skulle jag säga är positiva.
Digitala är dock inte lika känsliga så därför kan dom visa negativt längre än andra tester.
Den andra bilden på Cleablue kan även anses vara defekt på grund av streckets karaktär. Dock ser jag ett helt streck, bara det att ena delen är skarpare än den andra. Känner du dig osäker kan du köpa nytt.
#248 jag ser, grattis☺️
#249: vågar inte fortfarande tro på det men tack! Testar ett clear blue testa tidigt imorgon 🙈🙈
Testade ett RFSU testa tidigt test idag, visade inget under första 5 min. Lägger ifrån mig testet i typ 5 min. Kommer tillbaka och ser ett streck.
Har tidigare tagit dessa när jag trott jag varit gravid men aldrig någonsin kommit upp ett sånt streck efteråt.
Så kluven om det ens är möjligt att det skulle vara godkänt med tanke på att de var 10 min efter.. 🥺
#251: Testet har efter några timmar nu torkat och syns fortfarande.
Tog ett clearblue early också som visade två streck men svagt. Oklart om jag vågar tro på de med tanke på att så många får spökstreck!
#251 #252 Streck kan dyka upp efter avläsningstid utan att man är gravid. Om bilden du visar är tagen efter avläsningstiden så är den tyvärr ogiltig.
#253: förstår det, så märkligt bara när man tagit massa sånna tidigare när jag inte varit gravid som aldrig visat ett torkat streck. Får helt enkelt se om några dagar!
#255 Jodå, det synst ett tydligt streck där.
#258: digitala är svårare att få ”gravid” de behöver mer hormon ❤️ på du är gravid ❤️ Kunde inte vara mer tydligare ❤️
#259: Så overkligt! kan inte förstå det😭❤️
#261: tycker båda ser positiva ut. Grattis 😍
#262: tack! Håller tummarna. Jag vet att det tar tid innan hormoner ökar och man kan se tydligare streck men man blir ju så otålig! Tacksam för att den här tråden finns och att flera delar med sig och stöttar varandra. Det är fint ❤️. Håller tummarna för ett tydligare streck snart!
#257 kan ana en skugga!
#265 Sådär såg ett av mina tidiga test ut också och det var positivt.
Så jag tolkar det där som positivt helt klart! 😊
#265: åh! Hoppas hoppas!!
Tror mina ögon vill se något som inte är där. RFSU testa tidigt. Tycker alltid de är knepiga att läsa av och ändå köper jag dem ibland. 🤣
#268: jag ser faktiskt nått! Men inte så tydligt om det är ett streck
#268 ser också något
Tog en vanlig sticka från RFSU och med tanke på hur svagt gårdagens visade hade jag i ärlighetens namn inte väntat mig det här.. 😲 Om det här är ett "spökstreck" får de nog ta in mig på Säter. 🤪 För visst ser ni också något?!
#271: japp jag ser 🥰
Hade en blödning vid min beräknade menstruation dock blev de ingen vanlig menstruation utan hade ingen mensvärk eller likande 🌹 ser ni något på bilderna? 🌹 som vanligt så är brösten ömma, illamående på morgonen och magen känns uppblåst 🌹Brösten har även förändrats och jag har även börjat på bristningar runt om kring magen🌹
#271 ser också!
#273 #274 hm kanske 🤔
#275 jag ser inget på dina
#278 där anar jag något
#282 Helt klart två streck på det där 😊
Har köpt tester från testlagret, finns det någon som har använt dessa? De är svåra att tolka då jag försökt få så bra bild som möjligt men den vill inte fokusera på testet. Va ser ni ? jag ser två streck, syns bättre i verklighet. 🌹🌹 inte hållit mig alls länge innan detta test, då jag springer på toa väldigt ofta just nu 😂 även dock jag clear blue och de visade positivt igår 😊 har dock inte landat än så 😂 clear blue är samma de är dock i olika ljus 😊
Tja, snacka om att bli förvirrad. CB digital säger 'inte gravid', men det hade jag nästan räknat med än så länge. Men nog hade jag räknat med en lite mer tydlig linje på Predictor early än det här. RFSU är otvetydligt och starkare än igår, helt klart. Har använt RFSU så många gånger, vad är oddsen att det helt plötsligt skulle lura mig nu? Väljer att tro på RFSU tills motsatsen är bevisad. Är ungefär 10 dagar efter ägglossning.
#287: digital kan ta längre tid innan det syns, än va RFSU och clear blue vanliga tester är. Skulle utgå ifrån att du är gravid 🌸 tycker själv det ser positivt ut 🌸
#289 anar en skugga
#286 ser något på dina cb test 😊
Kanske en svag skugga på andra
#291: de andra testerna är från testlagret men vet inte om de testerna är bra brukar inte använda de annars, clear blue brukar jag använda. 🌹
#293: Det där tror jag definitivt att du kan lita på. 🙂
#293 helt klart positivt!
#294 det kan dock ta längre tid innan testen blir starka. Mitt test var suuuupersvagt ett par dagar efter BIM. Det blev inte starkt positivt förrän en vecka efter mensen var sen.
#289: det kan vara för tidigt för att visas också avvakta lite till, jag hade så också och sen visade de sig att de blev starkare senare 🌹
#298: är taget med eftermiddagsurin.
#298: det är super tydligt två streck :)
#300: Jag hoppas verkligen att det är sant! Läkare har sagt att jag inte kan bli gravid naturligt så vi står i kö till ivf, så om jag faktiskt är gravid är detta magiskt!! Ska testa imorgonbitti igen :)
Taget nu på eftermiddagen. Väntar på att få hem några andra märken för att dubbelkolla.
#303: Kan se något. :)
#302: jag tycker mig se två streck , kan dock inte tyda om det är färg eller inte , när är mens?
#305: Det är helt klart rosa, bara pissig kvalitet på bilden. 😅 Har cirka 2-3 dagar kvar till mens lite beroende på.
#304: :)
#306: oj vad kul! Jag tycker mig verkligen se ett till streck ☺️ Testa igen på morgonen
(Känns som längsta väntan)
#310: tycker mig se något litet
#311: blir knäpp… varit så här i 3 veckor nu.. blir inte starkare.
#313 Ser på båda
#314 Kan ju vara mycket som påverkar streckets styrka. Kan vara att din urin inte var koncentrerad nog eller att det är testet i sig som kanske inte är fullt fungerande.
#315: Tack för dina svar! Gjorde ett digitalt nu på morgonen för att slippa fundera mer, Gravid 1-2 veckor!!! Jag håller tummarna för att detta går hela vägen.
Grattis
Stolt ägare till tre La permer
#318: andra bilden är igår förlåt!
#318 Kan se något svagt.
Redigera dock inte bilder på något sätt då det kan bidra till misstolkningar av testerna (syftar på sista bilden).
#321 #322 Tycker mig kunna ana något. Om det är en graviditet eller ett spökstreck får du nog inte veta förrän du testar igen. Vänta några dagar och ta nytt skulle jag säga.
#324 Ja, jag ser inget på dina bilder men kan ju vara tydligare i verkligheten.
#325 Ser inget där heller
#324: jag tycker mig se en skugga på första bilden.
#324: Ser tydligt på båda dina bilder. Vänta någon dag för att se om det ökar! Lycka till!
// Sofia
#329 jag ser tydligt två streck 🤩
#331: Jag hade tolkat det som positivt! 🥳
♡
#332: åhhh hoppas!!! 🌟🙏🏽