Hjälp stor blödning v 16 varför? :(
Gravid v 16 ( 15+0 ) och har plötsligt börjat blöda massor de kommer i trosorna å pappret när jag går på toa. Ok inte i jätte blödnings väg där jag blöder igenom en binda men det kommer hela tiden. Har dessutom haft sammandragningar nu ikväll :(
Hade tidigare i veckan besvär med svamp o fick en del bruna flytningar men nu har de kommit över i rött färskt blod. En klump har kommit som var mörk röd. Var ju på kub för några veckor sedan o då såg allt bra ut och bebis levde rövare i magen. Är så jäkla rädd nu… någon annan som fått liknade och allt gått bra för? Ge mig hopp!!
Kam tillägga att jag inte gjort nåt speciellt idag. Inte lyft tungt eller tränat bara tagit de lugnt hemma. Orolig
Jag förstår att du är i en jättejobbig situation just nu. Börja med att ta kontakt med vården så du kan få åka in och se hur allt står till i magen. 💕
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Tack för svar! Jo jag inser att jag borde göra de för att lugna oron. Svårt just nu bara för att jag e hemma med ett sjukt barn och är ensam hela helgen :/
#2 Finns det någon möjlighet för någon att vara barnvakt så du får åka in? Annars får du åka in så fort du har möjlighet. 💕
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck