OMG Hjälp???
nu kommer ni säkert dumförklara mig varför jag sitter här och skriver nu=P
killen har precis friat till mig…HJÄLP???
tyvärr vet jag inte vad jag ska svara då han för en vecka sedan erkände att han vare otrogen mot mig två gånger tidigare i vårt förhållande men ångrar det stort.allt han sa nu när han friade tror jag verkligen på för jag såg i hans ögon att det verkligen va han=)

Jag dumförklarade dig inte inne på Iller och jag gör det inte nu heller :)
Grattis igen!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#1 tack hehe

WOW! Vilken grej! Grattis!

Grattis!

#3 tack
Dumförklara? jag förstår inte.
Gift dig inte med honom.
Han har varit otrogen två gånger och självklart ångrar han sig…just nu och en tid framöver. Men han kommer att halka dit igen och vara otrogen, tro inget annat.
Är det "bara" två gånger han varit otrogen eller är det bara de två gångerna han avslöjat sig?
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
#6 det är väl inte säkert att han kommer "halka dit igen" vem som helst kan ändra på sig, bara man vill

#6 man måste inte halka tillbaka igen. Det har inte jag gjort *levande bevis*
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#6 ja då menar jag att istället för att va med han sitter jag här hehe. nej det är bara två gånger och det tror jag på då jag känt honom flera år tidigare.
#7 jo precis
#8 precis det är bra de=)

det där känner du ju bäst själv..
oftast är det ju så att om man vart otrogen en gång, är man det igen. men jag antar väl att det finns undantag. så, lyssna på ditt hjärta. är det mannen du vill leva resten av ditt liv med?

#10 ja men som många säger så kan man ju faktiskt ändra sig många lär sig ju av felsteget att vara otrogen oxå

#6 nu ska du inte vara så där. klart an kan ändra sig.

#12 ja alla kan ändra sig

men om du nu känner att alla kan ändra sig och tror på honom, go for it!

#14 japp självklart=)

Lycka till! Hoppas det håller och att han ändrar sig. Vill han, så kan han! :-)

#16 tack tack ja det tror jag oxå inget är omöjligt=)