Smärta i livmoder och äggstocken
Har sån otrolig smärta när vi har sex.. har ringt gyn och de bad mig vänta. Är så klart orolig då jag har haft tumör på en av äggstockarna som blev bortopererad när de tog tumören. Dessa tumörer kan återkomma. Jag hoppas på att jag bara har haft en riktigt kraftig ägglossning. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. kan man ha så kraftig ägglossning?
Jag får nu för tiden alltid superont i nedre delen av magen kring ägglossning, det verkligen krampar i magen så kan ju vara ägglossning du känner av. Men svårt att veta, men tycker du ska höra av dig till gyn om det fortsätter!

Det är faktiskt inte helt ovanligt att ägglossningssmörtor kan vara så kraftiga, och variera så att kvinnor kommer in på gynakuten för att dom tror att något är riktigt galet. Med det sagt kan ju ingen på forum säga vad som gäller för dig, men ägglossning kan verkligen göra rejält ont!
Vet inte än hur man svarar er som skriver men sammanfattar här 😊åkte till slut till akuten för det blev för mycket. Min Endometrios har blivit aktivt igen och att ägglossningen var gjorde så pass ont pga endometriosen. Tack för svar❤️