Gravid iFokus

Gravid

Etikettplanerar-barn
Läst 1519 ggr
Fantasifulltnamn
0

Äcklig bild!! Fick "dra ur" detta..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag tror jag hade ÄL runt 16/2, men har inte bekräftat med ältest. 1/3 började jag blöda, på morgonen fast den de senaste gångerna kommit runt klockan 14-15. Men det kanske är strunt samma. Hade tampong första dagen (söndag) , det var lite blod men även något brunt. Dag nummer två( måndag) kom det bara brunt och jag kunde använda endast Trosskydd. Började på samma natt med lactal balans vaginal tabletter pga misstänkta rubbningar i HP värdet. På morgonen därefter (onsdag) så rann det brunt ur mig på morgonen. Antar att det kom med tabletten liksom. Samma sak på torsdags morgonen. Och även lite idag på morgonen. Idag (fredag) har jag mått super illa, huvudvärk och det känns som att någon verkligen försöker krossa ihop mina höfter och som att jag gått flera mil. I duschen stoppade jag in finger i mig och kunde "dra ut" något äckligt. Fotade en del utav det. Vad är detta?? Visst brukar jag kunna få lite mörka/bruna blödningar och då vet jag att det är torkat blod. Men detta ser verkligen inte ut som det. Och jag brukar blöda i 5dagar. Denna gång var det blod en dag och två dagar som det kom brunt när jag var på toa och torkade mig oftast.. Ber om ursäkt för bilden, men vet inte vart jag ska vända mig.. Vi har försökt bli gravida i snart 6 månader..

Wizbot
0

Jag fick en sådan här mens en gång, men då var jag oskuld så det kunde inte ha varit missfall eller något annat graviditetsrelaterat. Gick aldrig till någon läkare eller något så jag följer för att jag är nyfiken.

Svart ängel
0

Jag har med åren lärt mig att mens kan se ut och bete sig lite hursomhelst, den följer inte alltid samma mönster. Klumparna på bilden ser ut som slemhinna från livmodern.

Pawz
0

Det är mest sannolikt en bit livmoderslemhinna som inte brutits ner till blod. Det är helt normalt och inget att oroa sig för. Mensen varierar väldigt mycket genom livet så nya saker kan hända utan att det är något fel. 😊

[Devya]
0

Ser inte så konstigt ut. Brukade hända mig ibland också.🤷‍♀️

Fantasifulltnamn
0

Tack allihopa!