Är detta ett plus eller ser jah dåligt ?
Hejsan.. tog ett test i lördags då visade det såhär. Ser ett svagt streck. Har otrolig mensvärk typ denne beräknad 27/7 torsdag. Hade "mensvärk känsla" hela förra veckan. När ja mörkade bilden såg man strecket tydligare bifogar med bilden också. Idag testade jag med RFSU vanligt test och de syntes inget dock hade ja kissat precis innan.
Jag ser bara ett streck
Jag ser bara ett streck
Rekommenderar det digitala istället
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag ser ett streck i #0. Så i min värld är det positivt. Ta ett nytt test med morgonurin så borde det synas bättre om nått är där. I början är hormonerna så låga att alla tester inte visar nått. Jag testade själv svagt, svagt + i början trots att mensen borde kommit. Testar svagt kanske länge fast jag har morgon urin då.
#5 jaaa asså både jag och min fästman ser ett streck väldigt svårt få med det på bild då strecket är jätte jätte svagt. Jag skall testa imorgon bitti så får vi se :)
Ett tips är att avvakta några dagar även att det är svårt.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#6 ja de där riktigt svaga är svåra att få på bild. Vi hoppas på ett starkare streck snsrt :)
#7 jaa :) jah får göra det. #8 jaa alltså jag ser ett svagt svagt streck men kan inte avgöra om det är spöltest eller inte. Jag hoppas verkligen på ett starkare sträck. Nu är jag 25 år, har min älskade fästman & vår nya lägenhet. Nu är vi redo, bebis får gärna komma nu :)