Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 793 ggr
purplegirl
0

Gravid? Inbillning? Eller vad?

Asså jag blir helt snurrig. Har nu mått illa i någon vecka, nästan varje dag, haft problem med att äta eftersom det inte ser gott ut och jag vill bara spy. Mensen är sen och har gjort negativa test. Tidigare när det varit såhär har alla symtomer försvunnit när det visat negativt test. Denna gång gör det inte det och jag är så fundersam, kanske är jag gravid ändå bara att det ej ger utslag? Har testat med morgonurin..

åhh så trött jag blir.. nu ligger jag i soffläge, illamående och kan ej äta.

densomundrar
0

Hur sen är mensen? Brukar den vara regelbunden? Känner du dig stressad eller är det mycket som händer i ditt liv? Har ni försökt blivit gravida länge?

RoxannaS
0

Jag brukar också kunna få sådär innan mensen. :/

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Tibonnanj]
0

Mina test visade positivt 3 veckor efter beräknad mens.

Postafen hjälpte mot mitt gravid illamående. blev rekommenderad det av barnmorskan.

Dinoz
0

Känner mig också helt förvirrad och tankarna bara snurrar. Den 15 maj va min mens 2 dagar sen och jag pausade på 4 tester kände enorm Lycka men i torsdags fick jag typ som mensvärk haft blödningar och igår rasade allt när rfsu test visade negativt. Har alla symptom kvar men inget +? Pratade med sjukvårdsupplysningen och hon sa att jag bör bortse från det som visat negativt då hormonerna kan spöka 😨

Dinoz
0

Pausade ska det stå.. känns så konstigt att det plötsligt visat negativt orolig för missfall 😔

villavägen
0

#5 Låter som tidigt missfall. Avvakta nån vecka och ta nytt test.