Bruna flytningar till och från
Jag är en förstföderska med tusen frågor och funderingar, jag hoppar mellan oro och glädje hela tiden och är bara 22 år.. Men känns skönt när jag får prata med andra i samma situation! Därav mina tusen frågor på det här forumet.. Nu till frågan. För en vecka sen så hade jag bruna flytningar i trosan och när jag gick på toa och torka mig. Gick bort över natten och 3 dagar senare gjorde jag vul för att kolla om allt var bra, var bara i v.6 så man kunde inte höra hjärtat än utan man såg bara en pågående graviditet i livmodern, men gynekologen ville inte säga för mycket utan bokade en ny tid för mig om 2 veckor. Inatt hade jag igen bruna flytningar men känner ingen smärta eller så, alltså det kommer och går. Någon som varit i samma situation? Vet inte riktigt hur jag ska tänka.. vill bara att plutten i magen ska må bra.
Nu var det även lite blod i trosan när jag gick på toa..
jag har varit med om samma sak, första gången fick jag missfall, andra gången gick det bra. :) Däremot hade jag jävligt ont både gångerna.
Jag var med om samma sak i v 6 ca. Bruna flytningar, lite orange rött blod. Blev inget mer. Födde en pojke i v40+0 :-)
Jag håller tummarna! Tack för att ni delar med er :)