Gravid iFokus

Gravid

Etiketter: tipsråd
Läst 3824 ggr
Anonym
0

Gravtest - skugga eller positivt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Skulle behöva lite hjälp å tyda. Bad en kompis om hjälp. Men misstänker att de blev en skugga på första bilden. Men de är samma test. På andra bilden finns inget.

Anonym
0

Bilden där kartongen syns är första bilden

Hannashusdjur
0

Ser ingen bild, lägg in igen?

Anonym
0

Bild 1 med "skuggan/sträcket"

Anonym
0

Bild 2

[Synnerlig]
0

Jag ser ingenting.

Anonym
0

Nä inte jag heller. Möjligtvis på första bilden. Men misstänker som sagt att de bara är en skugga. Tror de är repor i glaset. Men eftersom min kompis sa att hon såg något så tänkte jag kolla med er. Ni brukar ha bra ögon för sånt. :)

[Thiah]
0

Glor jag tillräckligt länge kan jag ana en svag svag skugga….

Anonym
0

På vilken av bilderna?

[Thiah]
0

Bild 1

Anonym
0

Jo de var de jag tänkte också. Misstänker att de var en repa på displayen eller något som gjorde skuggan. Jag vet inte.

[TanatosNyx]
0

jag ser på båda, men jag kan inte se någon färg i strecket. Kan vara megatidigt plus, repa eller spökstreck.

Josefineutank
0

Jag ser också på båda :)

Anonym
0

Åh jaså? Fick lite hopp igen :D får prova igen om en vecka eller så. :D

[Devya]
2

Alltså wow! Vad har ni för supersyn som kan se två streck på de där testen?! Jag känner mig blind….Jag vill också ha den där superkraften. *avundsjuk*

[TanatosNyx]
0

Haha, det är nog mest skärminställningar som avgör :p jag har dålig syn.

[Devya]
0

#15 Jag försökte ändra skärminställningar men näpp, ser ingen skillnad. :D

Anonym
0

Jag ser bara på första. Därav misstänker jag en skugga av antingen en repa i skärmen på testet eller något dylikt. Har ju haft spiral så jag vet inte när mensen ska komma heller. Och så brukar jag ha oregelbunden mens också. Så de gör ju inte precis de hela lättare heller. Troligtvis så är väl kroppen bara i obalans eller något. Efter jag tog ut spiralen. Hade den lite mer än en månad bara. Men har kört oskyddat sex. Och vill ha barn. Så blir de så blir det och då är de välkommet om man säger så. Men har inte räknat med att de ska ta sig direkt. Men vill gärna veta så tidigt som möjligt så man kan börja tänka sig för vad man gör osv. Och med tanke på hur känslig min mage är på att bli tom så vill jag vara förberedd så jag kan äta ofta om jag blir gravid. Sen symtomen som kom men som försvann. De enda som är nu är att jag springer på toa och kissar ovanligt ofta. Får avvakta lite till och se om mensen kommer eller inte.

Anonym
0

Fortfarande ingen mens. Mår illa till och från. Spänningar i brösten och väldigt gasig i magen. Får se om de är mens på G eller inte.

Anonym
0

Troligtvis så har jag ägglossning nu, så gravtestet var negativt. 😐