hej igen en sista fråga
Vet ni kanske tycker jag är super jobbig :( men fick en liten ljus blödning som slutade efter 1tim knappt ,kom på trosan bara slem typ och ljus ljus rött med lite brunt och nu blir det bara pytte lite på pappret. vad tror ni detta är?
Du har ju fått flera svar i den tråden du skapade tidigare med samma fråga. Vi kan inte veta. Ring din läkare så får de undersöka dig istället så får du ett ordentligt svar istället för en massa antaganden och gissningar ifrån oss.
Det går tyvärr inte att veta. Blödningar kan bero på flera saker…. Sök hjälp så får du svar på dina frågor!
Om Du är gravid, så kan De ev se en hinnblåsa på UL. Men det kan också vara för tidigt. Då jag fick mitt senaste missfall i v 9, så började det med utspädda flytningar i två dagar. På tredje dagen forsade blod och stora klumpar. Då hade vi varit på akuten dagen innan. Var dit på dag 4 med.Hinnblåsan var då kvar men inget foster. Tycker att Du ska ringa BM eller VC. Först då får Du svar. Vi kan bara gissa.
Okej förlåt att jag frågade. Ska inte skriva mer här. Lycka till alla
Självklart ska du fråga om du undrar! Men det är svårt att ge något bra svar när det är så olika för olika människor. En del har ju ljusrosa/röda flytningar/blödningar till och från under hela graviditeten och det är inget fel alls…. och för andra är det där början på missfall eller att mensen kommer.