Tips på skonsam lotion?
Jag blir smått tokig på detta kliande, magen är en sak men när det kliar på ryggen och lite varstans blir det jobbigt ;) Jag brukar smörja magen med koksolja, men det blir kletigt att ta det överallt. Jag badar en del och är nog torr av det (lägger olja i vattnet) men kanske får ta sånt där gallsyraprov. Men i alla fall. Tips på en skonsam gravidvänlig lotion :)
Jag använde canoderm som förvarades i kylskåp. Även propyless är bra, den har jag i vanliga fall
Huden kan ha svårt att ta upp oljor. Då blir man bara torrare och torrare trotts att man smörjer in.
Miniderm har gjort underverk med sambons torra hud. Han är en sån som har hud som blir så torr efter dusch att det dammar om honom och han blir grå istället för brun ^^ Men Miniderm som sagt! Han får det på recept, ganska dyrt annars, det kanske du kan få tillfälligt iaf?
Bodybutter i kylen hade jag .
Tack för tips.
Ja, att jag inte tänkt på det. Jag behöver ju återfuktas, det gör ju inte oljan 👍
Vi hade miniderm till dottern när hon var mindre, och canoderm har min sambo haft, så jag är insatt i dem båda.
Tack för tips! Här ska smörjas 😃