Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 1340 ggr
[Synnerlig]
0

Har börjat låta i sömnen.

Jag är i vecka 28 nu och har tydligen börjat gny/gnälla i sömnen om nätterna enligt min sambo. Tror inte att jag har pratat i sömnen tidigare men nu verkar jag låta varje natt + att jag har själv märkt att jag sover mer oroligt. Är detta normalt att man börjar prata/låta i sömnen när man är gravid? Är mest nyfiken 😛

[TanatosNyx]
0

Ja :) man kan ha väldigt livliga drömmar som gravid.

[VinterMaran]
0

Jag snarkar istället, det gjorde jag inte innan graviditeten. Så det får min stackars pojkvän stå ut med!;-)

Sparven88
0

Jag drömde alltid om att jag bråkade. Ofta med min pappa. Vi var så osams och vi skrek på varann att jag ibland kunde vakna upp och vara så arg att jag grät. Och jag har för mig att min sambo påpekade att jag lät i sömnen också :p

[Synnerlig]
0

#1 Haha, jag tycker att jag drömmer som jag brukar göra men tydligen så har jag börjat låta 😃

#2 Ja, snarkar har jag också börjat göra men inte så högt som tur är så min sambo sover gott ändå 😛

#3 Aaw, vad tråkigt att drömma så att man gråter.

[TanatosNyx]
0

i genomsnitt drömmer man 14 drömmar per natt, men minns 1-2 ;)

[GråHäxa]
0

Här det istället maken som har börjat låta i sömnen haha 😃 Förmodligen har han väl gjort det hela tiden, bara att jag inte har vaknat av det förens nu :P