Gravid iFokus

Gravid

Etiketterinhandlapreparera
Läst 1254 ggr
Zelmabus
0

Inredning barnvagn

Vad behöver jag ha i barnvagnen, täcke/kudde eller åkpåse eller båda? Ang åkpåse, kan man ha vilken sort/märke som helst eller passar inte alla påsar till alla vagnar? Barnet beräknas komma i januari/feb.

typjessica
0

Min första är en januari bebis och vi körde på åkpåse för att slippa ta på bebis massa kläder, då räckte det med en tunnare overall, typ fleece. Sen har jag kudde i och filt med. Kör även så nu med min son som föddes i november en varm påse och tunnare ytterkläder. Smidigt tycker vi😊

PerhapsimAnna
1

Vi har också en planerad bebis i januari/februari :) Vi kommer ha en åkpåse (storlek liten) så den passar perfekt till liggdelen och så kommer det ju bli locket till liggdelen och sedan långarmad tröja, byxor, strumpor, mössa och vantar beroende på hur kallt det är. Det går ju givetvis att köra filtar/täcke, kudde och lite lagom varma kläder :)

[WickedAlly]
0

Har en pojk född i augusti i år och jag har åkpåse och vanliga kläder, fuskolle och mössa. Har en minipåse från bozz, den passar både stora emmaljungan och mycket mindre syskonvagnen.

[WickedAlly]
1

Fårskinn är förövrigt en bra investering, de reglerar temperaturen jättebra och kan användas mer eller mindre året runt i vagnen.

Zelmabus
0

Så bra, då börjar jag med åkpåse :-)