Gravid iFokus

Gravid

Etikett: off-topic
Läst 1726 ggr
[Desdemonas]
0

Vad använder ni för att hålla koll?

Vad använder ni för att hålla koll på när t.ex ägglossning och menstruation skall äga rum? Laddade ner en app igår, annars använder jag min kalender för att hålla koll på mens.

[GråHäxa]
0

Jag använde appen ovia fertility. Kollade av om dagarna stämde med ÄL stickor då och då också.

LaSadie
1

Jag har P Tracker, gratisversionen

NatasjaHemby
0

Jag använder samma som #2 för att hålla ungefärlig koll på mensen. Vet att man kan skriva in en hel massa symptom för att den ska räkna ut ägglossningen också, men det är jag för lat för. Känner ändå av när jag har ägglossning.

SE*Simbelmynes

[Desdemonas]
0

Tack för era svar!

RoxannaS
0

Jag lärde mig läsa av flytningarna. Fick tips om hur dem ändras under hela cykeln. Och sen känna på livmodertappen hur den ändrades. Så jag visste precis när jag hade ägglossning utan några tester =)

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
mollyt
0

Jag använde min p-dator (LadyComp) och förde in temperaturerna och prognoserna i mobilappen WomanLog som jag tyckte var väldigt bra för att jag också kunde fylla i hur sekretet/flytningar och sådant såg ut. Så jag nyttjade p-datorn som facit mer och så höll jag lite egen koll på Billingmetoden och förde anteckningar i appen av eget intresse.

Theres
0

Har P tracker. Men det stämmer inte för mig. Märker när jag har ägglossning för då kommer det slajm och när jag har mens kommer det blod ^^

golf.ifokus.se