Gravid iFokus

Gravid

Etiketterinhandlapreparera
Läst 1372 ggr
tnoet
0

Tillbehör till barnvagn?

Är det någon som har tips för var man kan hitta roliga tillbehör till barnvagnen? Alltså, inte stora webbshoppar utan tänker mig mer folk som syr privat eller har nån liten hemsida.. Där man oftast får välja tyger och sånt själv? 

Beställde barnvagn igår och är så sugen på att börja pimpa. ;D

[Miiika]
1

Jag har en kompis som syr jättefina ugglor som mobil till vagnen. Det var så många kompisar och kompisars kompisar som beställde så hon startade företag :) Det är virkade ugglor, ofta tre på en rad, som man kan hänga över vagnen. Sugen? I så fall kan jag höra med henne :)

typjessica
1

Gå med i barnvagnar på fb! Det är ca 20 tusen medlemmar, där finns massa kul!

typjessica
1

Såg att sidan heter barnvagnar! Det kan ta lite tid att bli insläppt I gruppen. Men som sagt där finns det massa folk som syr både olika skydd och suffleter!:)

tnoet
0

Wieee, har skickat request om att gå med i gruppen på facebook nu! :) Miiika, vad heter din kompis företag? Har hon någon hemsida? 

Tack för tipsen!!

[Miiika]
1

Jag skickar hennes mailadress till dig :)

[TanatosNyx]
1

rekommenderar också barnvagnar! på FB 👍

Theres
0

Jag har köpt en extra sol-suflett att sätta på den vanliga sufletten så det blir mer skydd :) Minns inte från vem dock ^^

golf.ifokus.se

Intehärutandär
0

eBay handlar jag på. De har t ex sufflett, handvärmare, dryckeshållare, krokar i olika färger, skötväskor, paraplyhållare m.m. billigt.

tnoet
0

#8 Oh! Köper ju massvis med hundgrejer och dylikt på ebay/aliexpress.. Men har inte ens tänkt tanken att det finns barnvagnstillbehör där. Tack!

smurfis
0

Kolla Etsy också. Där finns många som syr själva olika prylar!