Riktigt sköna trosor
Någon som har tips på vart man kan få tag i SKÖNA trosor med bra passform även för den som inte har en liten "modellrumpa? Dvs tvärtom-bred som en lagårdsdörr och platt som en pannkaka ;) Helt vanliga i bomull utan massa konstgjorda tillsatser och gärna sömlösa, absolut inte spets, dekorsöm eller string. Och som sitter där dom ska istället för att hasa uppåt, neråt och överallt där dom inte ska vara…
New Body!
Finns ju större bomullstrosor tror dem kallas för "mormors trosor" dem brukar säljas även i mataffärer ibland, sitter skönt och inte tajt är mjuka beror ju på vad för sort du köper men jag upplever dem som sköna även fast dem flesta inte är sådär jättesnygga ;)
Jag köpte gravid-trosor från Lindex, ett tre-pack var det. De skönaste ja haft på mig någonsin tror jag, tycker de e jätte tråkigt att dom inte passar längre! :(
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Pierre Roberts maxi trosor! Funkade asbra som gravid och är lika sköna nu efter :)
golf.ifokus.se
Var till hm i veckan med min gravida syster. Hon köpte 5-pack där. Helt vanliga utan krusiduller och jättestora. Hon ser så roliga ut för rumpan har verkligen växt rejält! Släng dig i väggen Kim Kardashian!
Haha, JeFo :D
Jag har också köpt vanliga stora på typ Kappahl och liknande ställen. Trist att köpa dyrare, för förhoppningsvis så krymper ju rumpan igen :P
Tack för tips! Ska kika på Newbody och Pierre Robert. Har letat mig igenom dom "vanliga" klädaffärerna men alla deras har sömmar som kommer skava. Har nu ett gäng basic trosor från Kappahl men näe… Sitter inte bra :/ Jag har vestibulit så det får inte finnas något alls som kan skava… Angående att rumpan krymper efter graviditeten, njae min är den här modellen oavsett hormoner eller inte ^^
Jag köper från Lindex, vanlig hipstermodell men inte för smal utan den täcker rumpan bra och inte för hård resår. Tror de finns både i bomull och i microfiber. Jag köper storlek 48/50 fast jag kanske bara har storlek 40/42 på min rumpa 😃Då sitter de skönt! Funkar även på gravidmage eftersom de inte sitter så hårt så det blir valkar! Huu!
Det är denna modell: http://www.lindex.com/se/underklaeder/trosor/3-foer-2/5968924/Hipstertrosa/?styleId=756286
På Lager 157 finns billiga sömlösa trosor, dock gillar jag inte sömlösa trosor alls så mina par jag köpte blev oanvända haha. Men dom är iaf bra pris på :)
de som smurfis länkat är supersköna! iofs är jag inte gravid så jag har till o med en storlek mindre än jag brukar, så dom är nog rätt stora och bra! supersköna 😃
Jag har både trosor från Newbody och Pierre Robert, gillar båda. Tycker att det dock är ont om lite snyggare trosor i bomull! Men Pierre Robert har några roligare färger i alla fall.
Ett problem jag har nu när magen är lite större är att vanliga trosor gärna vill glida ner. Skulle vilja ha såna som går upp över magen men som ändå inte skär in i rumpan eller syns genom byxorna. Sköna med mjuk resår. Finns det? Jag har hittat några men de är ju så dyra… man lär ju köpa ett gäng så man har varje dag utan att behöva tvätta ihjäl sig!
#11 Lindex har ett 3-pack som jag använde. Supersköna! http://www.lindex.com/m/se/7084743/?styleId=53733139
#12 Jag har sett dem men de finns inte i min storlek online och jag har haft svårt att hitta dem i butik. Hittade dem en gång men då fanns de bara i minsta storleken. 😕
#13 såg också att de va dåligt med storlekar nu, synd. Svårt att hitta bra gravid-kläder i fysiska butiker tycker ja. Dom flesta svarar att de finns mer på nätet, men man vill ju helst klämma å känna.
Jag köpte gravidtrosor på kapphal bomull super sköna