Gravid iFokus

Gravid

Etiketter: inhandlapreparera
Läst 880 ggr
Zelmabus
0

Mammajeans som ej sitter lågt

Finns det mammajeans som sitter lite högre upp? Alltså där "knäppningen" inte sitter under magen?

[TanatosNyx]
2

Tror inte det, det förtar hela poängen med mammakläder. Många har känslig mage och får sammandragningar av sådant, så det vill man undvika.

sisela
0

Det finns både jeans med resårkil i sidorna och såna med en "falsk" knäppning och bred mudd över magen.

Zelmabus
0

Vart kan man hitta dem byxorna #2? #1 är ju bara i v 18 så kan fortf ha några av mina vanliga byxor, jag har aldrig låga byxor då det ej passar min kroppstyp så gillade ej när jag prövade mammajeans som satt lågt (fast tyget sen går över magen, såg extra tjock ut😉😮)

sisela
1

Vet inte, har sett dem på nätet. Jag måste nog köpa ett par nån gång, men hittills har det varit varmt så jag inte behövt jeans. För att förtydliga så är båda de slags jeans låga fram. Den med resår sitter under magen och den med mudd ser ut som den sitter under magen, men har tyget som går upp över magen. Jag kan inte klara nåt som sitter på magen om det inte är jättemjukt, så jag skulle nog välja ett par med mudd till mig.