Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 5451 ggr
[TanatosNyx]
0

Dagens positiva!

I denna tråd fyller vi på med positiva ting vi vill dela med oss utav! Denna tråd är öppen för alla, vare sig ni går i barntankar, är gravida eller redan har fått era små skatter. Vad gjorde just din dag speciell och bra idag?

[TanatosNyx]
0

Vi var till MVC idag och fick alla möjliga sorters kanonfina siffror, det värmer alltid lika gott. 🙂

ChristineL
1

Ehm, har haft en rätt tråkig dag, men får väl säga att det är rätt okej att ligga i sängen och mysa med en liten sjukling. Dessutom är hon bättre idag än igår!

Intehärutandär
3

Jasmine såg butter ut idag efter obduktionen - så vi kunde faktiskt dra på smilbanden och skratta lite i kapellet. Kändes inte lika tungt som de andra gångerna och vi log då vi gick därifrån.

densomundrar
1

Jag gick äntligen avloppen rensade, hehe. Vattnet har runnit undan dåligt i handfatet inne på toaletten och inne i köket. Tur man har en snäll sambo som fixar grovgörat och så fixar jag det som måste bort innan och det som han stökat ner när han är klar.

[WickedAlly]
1

Wille har lärt sig puta med läpparna och pussas ordentligt. Att han ibland passar på att slicka lite på en samtidigt låtsas vi inte om :p Och så är bebisen i magen väldigt aktiv, och det är ju mysigt. Till skillnad från sin bror är han en vilde där inne. Återstår att se om han så istället blir väldigt lugn när han kommer ut :)

Theres
0

Vi har anmält oss till en agilitykurs och idag fick vi bekräftelsemailet på att vi fick vara med :)

golf.ifokus.se

[Thiah]
1

Joel har lärt sig att säga mamma ordentligt. Så nu går han runt och säger mamma mamma mamma. :)

ChristineL
0

Jag har redan hunnit vara en duktig patient och gjort mina övningar en gång idag! Jag har fått fyra övningar jag ska göra 1-3 ggr/dag och igår gjorde jag bara två av dom en gång :P

PogoPedagog
0

Vi var och fikade med hela familjen igår. Jättemysigt :) Jag älskar när man får en lyckad familjeaktivitet där alla är nöjda.

Charlotte94
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick detta beskedet alldeles nyss :o !!

Theres
0

Vann en tävling på Instagram. Det ena priset kan jag dock inte utnyttja då jag redan har en prenumeration, så om någon är sugen på en månads gratis Kanal 11, 5 och 9 Play så har jag en kod ;) Skicka PM :)

golf.ifokus.se

[AmandaBorg]
0

Vilken underbar tråd, den här följer jag! ❤️

[pepparkatt]3
4

Fick hem Hugos babynest precis yay!!

fridaas
0

Noel har sovit hela natten i natt! Och solen skiner så vingar varit ute på långpromenad nu, hur skönt som helst!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

ChristineL
0

Underbart väder och Nova mår bättre så vi tog en promenad till mamma så hon fick sova ute en stund medan jag satt och solade, lovely!

[WickedAlly]
2

Idag trotsade jag min blyghet och åkte till baby caféet, enorm seger för min del :)

Gick dock inte så bra, men det är en annan historia det där :P

ChristineL
0

Oj, en till grej! Det får inte bli en vana detta :P

Men idag har animail äntligen skickat min order som jag beställde i söndags, har börjat fundera över var den tagit vägen då dom brukar vara snabbare än såhär.

[Thiah]
0

Joel har tydligt tytt sig till sin pappa idag. :) Känns skönt inför jobbet på måndag och har varit guldvärt idag när jag har en opererad öm skalle/munn.

PogoPedagog
0

Bastian 2 år och Miranda 9 mån börjar nu försöka leka ihop :) Bastian bygger kojor och vill att Miranda ska var med i dem. Det värmer så otroligt i hjärtat och gör att det känns som att det var rätt val att skaffa barn tätt :)

Tänkte föresten på att min bror undrade varför man vill ha barn när det är så otroligt jobbigt. Kunde faktiskt inte ge ett bra svar ,ed en gång men så kom jag på det : Med barn är det som en förälskelse som aldrig övergår i kärlek. Du tänker alltid på barnen och vill det bästa för dem och blir alltid uppfylld av lycka när du ser dem.

[TanatosNyx]
1

Nu har jag smugit runt och småstädat skitsaker och rensat hela dagen, känner mig präktigt nöjd 😃 inga sammandragningar, förutom då jag provade att bära ut lite disk till köket, så det låter jag bli 🙂 men sånt där småskit man stoppar i lådor ni vet, sånt har jag rensat ihop en halv sopsäck som ska ut! Ojojoj, att städning kan vara så kul 🤪

[Thiah]
2

#20 jag älskar sånt. Gjorde det häromdagen. Jag ä nästan tvärtemot en hamstrare. En kompis frågade någon dag efter om vi skulle hyra ett loppisbord tillsammans. Men jag sa att jag har inget kvar att sälja. :D

[TanatosNyx]
0

Jag är tyvärr en sån där som stoppar undan allsköns "kan vara bra att ha skit" i varenda vrå jag kan hitta! Det är så dumt, jag vet, men jag röjer emellanåt iaf 😃

ChristineL
1

Nova har gått med trosor hela dagen och själv sagt till när det är toadags :D Även på öppna förskolan, verkar som att hon har lärt sig var den toaletten ligger nu :)

[Thiah]
0

#22 jag kan göra det en stund men sen inser jag vad jag gör och slänger. Har jobbat/är vän med en rejäl hamstrare och jööössees så vi bråkade för att jag vill ha ordning och reda och hon spara allt. Kristian nämnde för någon vecka sen att man kanske inte behöver spara allt som t.ex. leksaker. Han har jobbat med samma person så jag visste direkt vad han menade. Eeeek!

[TanatosNyx]
0

#24 Jag låter mig lätt övertalas att slänga tack och lov 😛 har också råkat på riktiga samlare och blivit rejält avskräckt haha! Jag håller mig inom normala gränser.

[Thiah]
0

#25 bra, höll på att bli orolig där ett tag. ;)

[WickedAlly]
0

Vi har +15 och strålande sol så vi har lekt ute idag, sedan fortsatte vi ha dörren öppen när vi gick in för att äta lunch :)

[TanatosNyx]
0

#26 Har precis slängt ut en bokhylla, en stor kontorsmöbel och en stor kombinerad tv/vitrinsskåp/förvaringshylla så en halv sopsäck är ursäktat 😉

[TanatosNyx]
1

jaa, solen hittade hit också nu under eftermiddagen, tjoho 🙂 man blir så pigg och glad efter vinterrusket!

[WickedAlly]
0

Ja, underbart är det. Efter en vinter utan någon som helst sömn typ så är det exakt vad jag behöver i alla fall, vanligtvis brukar jag inte bli så exalterad över vårsolen men i år vet det nog inga gränser, haha

fridaas
5

Jag har börjat rida! Så skönt att komma ut och ifrån hemma ibland

Sarah
0

Efter att ha stått upp och jobbat två dagar är mina problem med svanskotan mycket bättre :)

tjoopa
0

Vi var igår till Ikea och inhandlade det sista som behövdes till bebisen (tyvärr var det några lådor till skötbordet som var slut men jag har några andra som får duga till att börja med). Så nu får bebis gärna komma :D Hittade dessutom en jättefin fylla-i-bok, "Första boken om mig" med jättefina illustrationer på Ica maxi :D Började såklart fylla i den redan igår, kunde inte hålla mig ;)

tjoopa
0

Och här kom bilden med ;)

[TanatosNyx]
0

#33 Åh, kan man få se? jag älskar såna böcker så blev sugen på att köpa 😃

[Thiah]
0

Joel gick ensam in från vagnsförrådet (ett par meter från porten) och uppför en trappa(kröp) sen in i hissen och sen in i vår lägenhet. Blev så stolt över min lilla parvel som går så tryggt och självsäkert utomhus.

ChristineL
0

Novas ögon när jag kom innanför dörren idag! Har varit borta sen igår förmiddag och kom hem tidigare ikväll. Jätteglad liten tjej!

[pepparkatt]3
2

Smärtfri i fem hela dagar nu!! Jag kan GÅ!!! Halleluja. :-)

PennyTrollet
0

Grabbarna var tillbaka på dagis efter 2 veckors sjuka. Jag tog mig i kragen och duschade. Molly har hållit låda och gjort en massa roliga miner och skrattat underbart hjärtligt.

ChristineL
0

Andra morgonen på raken jag knappt har något näsblod alls! Woho, brukar vara tjockt av det i näsan annars.

PennyTrollet
0

Ett bvc-besök på morgonen är en bra start på dagen. Trots stressig morgon och tjafs med maken.

[TanatosNyx]
0

lilleman har fått upp fötterna ordentligt så jag får så mycket goa mysiga buffar i magen nu så hela kulan dallrar 😍 känns underbart efter en natt med mardrömmar där läkarna akutsnittade och stal bebisen så jag låg och skrek efter honom i sömnen.

ChristineL
0

Nova är hos mormor så jag ska lägga mig och vila nu. Har unnat mig trippel cheese-meny från max med extra chilicheese, mums!

silverhuldra
1

Är på min favorit sushi resturang och det visade sig att de hade gravidsushi :) jummi, lite omväxling till den vegetariska sushin.

Mvh. Silverhuldra

[WickedAlly]
0

Vi har ätit nybakta frallor till frukost, huset är städat och det är sol. Räcker gott och väl för att göra hela min dag :)

fridaas
0

Solen skiner, det är 10grader varmt ute, barnvakten och tillika moster till barnen erbjöd sig att ta båda idag så att jag kan åka och rida igeN!

soundtrack
0

Solen skiner, det är varmt och min nedstämdhet är som bortblåst! Alice har varit en riktig solstråle senaste dagarna och ikväll ska vi träffa ett gäng arbetskamrater :)

[WickedAlly]
0

Har ätit lunch i min ensamhet, Wille sover i vagnen och har gjort ganska länge :) Och min syster dök upp och ville fika. Vi umgås inte så ofta så det var väldigt trevligt att hon tog det initiativet.

fridaas
0

Tvätten hänger ute på tork för första gången i år samt att jag hittade mina favoritbyxorna från gymnasiet och kom i dem :)

Intehärutandär
1

Vi (jag och särbo) var hos kuratorn på lasarettet idag. Skönt att prata ur sig lite. Och så skiner ju solen, så det känns lite bättre i hjärtat för stunden. (Även om ögonen inte ler)

PennyTrollet
0

Fika med syrran och svåger idag. Molly har varit sprudlande glad och för första gången sovit ett enda ordentligt sovpass mitt på dagen istället för 1 timme på förmiddagen och 2 på eftermiddagen. Bådar gott inför dagisstarten.

Theres
1

Ska spela lasergame snart med min kompis som jag aldrig lyckats få med på söndagarna (hon är väl rädd att vara dålig eftersom jag spelar med SM-vinnare) och det var hennes initiativ :) Fast det är bara med kompis-gäng nu, så jag kanske kan få glänsa lite ;)

golf.ifokus.se

[WickedAlly]
0

Nu ska vi bada hela familjen och sedan ska vi på middag hos svärfar. Bli serverad och slippa disken. Blir liksom inte bättre. Eller jo, serverar de rökt lax och romsås så :)) Bebisen i magen sprattlar som en tok, så mysigt. Dessutom har vi kommit fram till två pojknamn och andranamn vi båda gillar.

fridaas
2

Dagen började så här!

PennyTrollet
0

Jag ska nu göra mig iordning för att sen gå bort till syrran. Det blir tacos och Melodifestivalen. Kollar genom projektor så det blir på en stor duk och hög musik. Härligt! Dagen har varit sisådär så skönt med kanske ett mer positivt avslut på dagen.

jackiejohn
0

Finlirar för fullt här hemma, Lilli är nybadad och nyss ätit så nu gör jag sista små fixet inför dopet ☺️ Hon döps idag klockan 15:00 och så har vi turen att det är blå himmel och sol!

JeFo
0

Jag har jobbat hela helgen men nu äntligen är jag ledig hela två helger i rad! Ska bli sååå skönt! Har massa mys att ta igen 😀

sussa08
1

Trots dålig nattsömn så känns det fantastiskt med morgonmys med mina älsklingar! De vill inte ligga på magen längre då den sparkar så fasligt ;) bara maken som saknas men det råder platsbrist på mig just nu, haha!

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Intehärutandär
1

Hoppas på att få lite svar idag från obduktionen. Vi är både positiva och livrädda.

PennyTrollet
0

Häromdagen fick jag jobba i 1,5 timme. Det gav massa energi. Så skönt! Sen när jag duschade Molly i förrgår var det första gången hon lugnade sig och började leka med vattenstrålen och tyckte att det va kul med en dusch. Hon har hatat allt vad vatten, dusch och bad heter sen hon föddes (är 11 mån nu).

JeFo
0

Jag städade hela huset igår så idag är det bara njuta som gäller. Ledig i hela tre dagar i rad, vilket är lyx! 😃

sussa08
0

Kom just på att det är 99 dagar kvar tills jag tar ut semester för att förbereda mig inför allt det nya ^^ och det är 35 dagar tills jag åker till Rhodos! Allt närmar sig nu!!! Och jag har äntligen gått upp ett kg sen inskrivningen! Och så är det ju fredag!!! Vart ska denna underbara dagen sluta???

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

[TanatosNyx]
2

Vecka 32 (31+0) och parveln är kvar i magen!!! Om än med lite krigande 😉

Dagen firas med att bli utskriven från sjukhuset, lättnad!

Lilolizeit
0

Gick in i vecka 19 idag. Har en ledig helg framför mig och en bror på besök :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

[WickedAlly]
0

Huset är städat, vi har ätit tacos och nu sover lilleman :)

fridaas
0

Det är Alwas födelsedag idag!

[WickedAlly]
0

#66 grattis till stora tjejen!

fridaas
0

#67 hon tackar :) Dagens andra positiva är att hon älskar snö och har tjatat om att snön ska komma tillbaka och nu snöar det för fullt (tyvärr enligt mig, men hon är glad iaf)

ChristineL
1

Jag är helt själv hemma! Ska vara till imorron om inte Nova börjar protestera hos mormor :)

ChristineL
0

Jag har sovit bättre än på länge! Har sovit nonstop 21.30-5, upp och kissa, sova till 7 och sen slumrat till typ nu :P

Lilolizeit
0

Var förbi en vän idag och fick en jättepåse med begagnade barnkläder, lite påslakan, skötväska, nåt babygym osv. :)

fridaas
0

För 4år sedan checkade vi ut från BB lättvård med den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig, solen sken och det gör den idag med. Plus att båda barnen gav mig sovmorgon i morse!

[TanatosNyx]
0

Efter en lång paus under graviditeten tål jag numera produkter med laktos igen. Hurra!

Och jag hade turen att fynda lite möbler till bebis som jag hade spanat in på lekmer, men som jag valt att vänta med. Nu fanns de på påskrean 🥳

[Thiah]
0

Vi har bokat en vecka på kreta i juli! Yay Så nu blir halva juli fullt med aktiviteter och andra halvan förberedelse inför jobb och dagis.

ChristineL
0

Hurra, idag ska jag få massa egentid!

Först 90 min spa-klippning, sen ska jag ta en vända på stan all by my self!

[TanatosNyx]
2

Jag kunde sova i natt!!!

nowalee
1

Vi haft bestämt oss för att fortsätta graviditeten.  Som jag haft ångest och drömt om aborten som jag trodde var bestämt från sambons sida.

[TanatosNyx]
0

Antingen har jag haft två slumpade bra dagar på raken nu, eller så hjälper medicinerna mot klådan äntligen!

ChristineL
0

#78 - Åh, hoppas det är medicinerna som hjälper!

[TanatosNyx]
0

Ja verkligen! Har inte använt kortisonhelvetet på ett dygn nu, och jag har sovit två nätter på raken om än oroligt och med många uppvak och vankande etc, men liksom vilken höggravid har inte sömnproblem? jag sitter inte och skriker i vild panik av klådan längre. Och som sagt två kvällar har jag tagit ursofalk nu.. känns inte som en slump. Dessutom har urinen blivit normal igen, den har ju varit mörkt bärnstensfärgad med rödton oavsett vätskemängd ett bra tag nu, något som indikerar större leverpåverkan. Som sagt, 2 dagar med ursofalk. 

Huden har haft en annan sorts klåda idag, den verkar mest fruktansvärt visset torr efter allt kliande, och den känns brännskadad. Så jag gissar att det börjar läka. Försöker skippa duschen och smörjer noga med canoderm, som visade sig vara bästa hudsalvan av de proverna jag fick från hudkliniken.

JeFo
0

Åh vilket hotell Thiah?

Vi har bokat i sep, också Kreta. Kul att Ni hinner iväg innan och kan ge lite tips sen… Har aldrig åkt med någon så liten. Joline var 3 år första gången vi hade med barnen. De andra är ganska resvana men Holly blir en annan femma att ha med 😛

[Thiah]
0

#81 Faros i kato stalos. Är ett litet, billigt hotell som kommer duga gott åt oss. Jag reste första gången när jag var runt året. Mamma och pappa har mycket erfarenhet så jag frågar dom. Sen är Joel så matglad att jag tror ser går bra. Vart ska ni? Är min typ 15 gång på kreta…

fridaas
1

Jag och sambon firar 5år tillsammans idag :)

[WickedAlly]
2

#83 grattis :) Jag har en lugn och skön dag, makens morföräldrar var här med present. Åt lite tårta och drack kaffe. Gillar att jag utan problem kan umgås med hans släkt även när han inte är närvarande. Har ingen vidare kontakt med min egen släkt så detta är liksom en fin bonus jag fick när vi gifte oss :)

[TanatosNyx]
1

Jag har kläder på mig utan att dö av klåda!!! Första gången på veckor, tjoho! 🥳 nu ska vi iväg till vänner och grilla! Åh gud vad jag behövde detta efter denna mardrömspers! Älskade ursofalk (och tio miljoner salvor och piller)!

JeFo
0

Vi ska till Creta paradise… Har varit lite här och där men aldrig Kreta. Ska bli skönt att komma iväg! Skönt med extrafamilj Ally! Och grattis Fridaas 😀 Och till dig med tanatosnyx, hoppas kvällen blev bra. Vi har äntligen tagit en promenad med skor utan problem!

fridaas
0

#84 #86 tack :) Idag ska jag utnyttja mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent på både klippning och färgning hos frisör. Var nog 8mån sen jag klippte mig sist och 6år sen jag färgade det hos frisör.

Velinga1984
0

Min enda lediga dag denna vecka, och det är sol! Snart bara 2 månader kvar tills det är dags att planera för framtiden :) Och om drygt 2 månader är vi på Legoland, en barndomsdröm blir sann :D

ChristineL
0

Öppna förskolan börjar idag efter 2, 5 veckas uppehåll, woho!

Intehärutandär
0

Jag får träffa Jasmine igen idag. Vi ska göra handavtryck på kistan.

tjoopa
0

Idag ska typ halva hårsvallet väck! Ska bli så skönt med en kortare mer lättskött frisyr :) Har haft långt hår i stort sett alltid men jag har det senaste halvåret bara känt ångest när jag tänker på håret. Blir alltid att man bara sätter upp det för att det är i vägen. Så nu när bebis snart är här gjorde jag slog i saken - idag klippa jag en lång bob :D

jackiejohn
0

Vi ska iväg och kika på en omplacerings hund idag, en tik (nytt för mig har alltid haft hanar) det är blandras mellan plott och gotlandsstövare men hon jagar inte, noll intresse så han kan inte ha kvar henne så vi ska kika på henne idag och eventuellt ta hem henne på prov så får ju se hur det går ☺️

sussa08
0

Fick mail av TryggHansa där det stod "14 veckor kvar" och det kändes plötsligt mycket nära när de skrev så!! Och nu har lillen ett väldigt bök inne i magen, känns som att han är förbannad eller nåt och jag håller på att skratta ihjäl mig då jag hoppar till vid varje gård spark just nu. Måste se roligt ut från mina kollegors håll, haha!

ChristineL
0

Fick deklarationen idag, jag är glad! :)

fridaas
0

Ytterligare en dag i stallet! Och alwa red själv(eller jag gick jämte och höll i hästen, men hon satt själv) och travade! Sjukt hur snabbt det gått för henne att komma över hästrädslan.

ChristineL
0

#95 - Åh, vad härligt! Vi provade att sätta Nova på en ponny för ett par veckor sen men det var inte roligt. Vi har ett stall i närheten där dom brukar ha gratis för småbarn att prova på ponnyridning så jag hoppas det släpper för henne :)

JeFo
2

Holly är inte längre en ❤️-bebis! Hon blev friskförklarad idag och jag blev verkligen lättad. Var inte alls beredd på känslorna efter fastän jag var inställd på det bästa!

[WickedAlly]
0

Så härligt Jefo :) Hoppas på samma goda nyheter hos ortopeden för vår del.

JeFo
0

Tack Ally! Håller tummarna för bra besked för er del också 😊

[Thiah]
0

Solen skiner. Det är ljummet ute redan nu. Jag har morgontur och slutar allra senast 13.40 och då kommer mina karlar in och hämtar mig. Yay

Velinga1984
0

#97 Åh vad skönt, visste inte ens att hon var hjärte-bebis. Vi fick veta på en undersökning av en hjärt-specialist att de barnen är magra men det är ju inte Holly? #98 Håller tummarna för er Själva är sonen 16 månader och inte friskförklarad än. Hans bekymmer med luftvägarna är kvar, och framtiden får visa eventuella biverkningar :(

JeFo
0

Jo Holly hade blåsljud som nyfödd och även några dagar efter. Jag bröt ihop en stund på BB för äldsta var det ju "katastrof" med. Hon skulle bara få upp en stadigvikt innan hon skulle opereras. Vi fick inte träffa folk och hon behövdes passas dygnet runt så hon inte slutade andas. Första 6 mån var ett helvete. Vi åkte ner till Göteborg och skulle operera henne. Vi var 21 och fick blickar för vi såg väl unga ut. Dagen hon skulle opereras blev alla i rummet knäpptysta. Tänkte att nu är det kört! Men hennes stora hål hade växt igen. Alla hjärtansdag 2007 var det! Vi åkte hem och läkaren i Uppsala ringde oss på hemvägen och sa att det blir Lund ist . Ringde arg som ett bi till Göteborg och frågade varför i h*lvete de inte fixade henne om hon var sjuk! Tog några timmar sedan ringde de upp. Bilderna Uppsala skickat Göteborg var gamla, typ 2mån och sedan sista kollen i Uppsala hade hålet gått ihop. Men först blir man sååå glad och sen kommer nästa besked och sen slutade allt bra! Tyra vägde 3840 när hon kom. Hon behövde äta jämt och fick medicin för att hålla vikten. All fokus låg på vikten även om den aldrig var katastrof. Hon skulle vägas innan varje amning och efter varje amning, dygnet runt. Var en tuff tid… Så är oerhört tacksam att vi kommit lindrigt undan.

Velinga1984
0

#102 Vilken upplevelse. Mår Tyra bra idag? Inga men?

JeFo
2

Kvällsmaten är klar! 😀 Tyra mår kanon, hon ska inte kunna påverkas alls av det som är kvar.

[WickedAlly]
0

Det där var taskigt Jefo, nu blev jag ju hungrig :p Wille har något utvecklingssprång, och vill sova lääänge när han ska tupplura. = Massa sömn för denna trötta mamma :D Orkar inte ens försöka hålla ögonen öppna när det blir tyst och lugnt.

fridaas
0

#96 hoppas det släpper för henne! Vi har låtit det ta den tid det tar, visat att både jag, sambon och hennes kusiner vågar klappa och mata hästarna och då har nyfikenheten kommit och sen satt jag bakom henne första gången hon red Och igår frågade jag om hon ville testa själv om jag höll i hästen och då gick det bra. Dagens positiva är väl att det är fredag och solen skiner Dagens

Sarah
3

Jag orkar med hästarna igen :) orkar skritta typ 20 minuter, men det är mer än jag orkat de senaste månaderna :)

jackiejohn
1

Från och med igår 15/4 så är jag tillsvidare anställd i kommunen. Får byta arbetsplats efter mammaledigheten så kommer få pendla ca 2 mil enkel väg istället för 7km men men! Kan begära omplacering när tillfälle dyker upp om jag inte trivs ellers så ☺️ 75% på en demensavdelning är alldeles lagom dock är det dag/kväll och jag har de senaten året jobbat natt som jag stormtrivs med…

Lilolizeit
0

Grattis jackiejohn!

fridaas
1

Grattis jackiejohn! Först babysim idag, noel älskar det! Och sen har jag varit 5 timmar i stallet, knäna höll för galopptur idag! När vi kom tillbaka från skogen testade jag att rida barbacka för första gången, gick kalas men jösses vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon!

teezan
1

Är stolt över mig själv då jag idag fick veta att jag blivit godkänd på båda de senaste kurserna, med tanke på att jag missat i stort sett varenda föreläsning :) har nu bara en kurs på 15 poäng kvar, sen har jag min kandidatexamen :D

Bella_Bus
3

Tog ett test nu på morgonen och fick detta underbara svar! :D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.