Gravid iFokus

Gravid

Etikett: off-topic
Läst 2328 ggr
Theres
0

Kiss och bajs-tråden

Vad är det roligaste ni råkat ut för i kiss eller bajs-väg? Eller roligt ich roligt. Men jo, jag asgarvade faktiskt nyss. Skulle byta en kissblöja med en liten fisrand i. Torkade rent och sen sa det splash och det bara sprutade ut en lång stråle med bajs rakt över skötbordet och ner på mattan. Jag har hoppa undan i sista sekunden ^^ Gav till ett härligt skrik också, så rädd blev jag för explosionen. Timmy och hans kompisar rusade in för att få se på förödelsen.

golf.ifokus.se

em.nord
0

Haha just det har hänt mig med :D hade iof pysventil i rumpen just då. Och hoppade också undan i sista stund :P Annars har jag nog blivit bajsad på 5ggr o kiss lika så :P mycket förvånad över hur "inte äckligt" jag tycker hans avföring är ♡

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

em.nord
0

Och med pojkar får man akta sig för snoppen på skötbordet. Kisset når lätt ansiktet. Trust me! Hrm.. Skönt att kissa ordentligt när blöjan är av ;)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[Thiah]
0

Jag har en gång blivit kissad på. Men farmor har blivit flera gånger. Joel har bajsat två gånger på skötbordet när jag varit för snabb med att börja byta. På jobbet har jag däremot varit med om fler bajssaker men man vänjer sig. :p

Intehärutandär
0

Min son bajsade rejält första gången. Jag låg i sängen i salen ochen sköterska tog honom för rektal temp. Och jag ser hur han får igång bajseriet och hon blir paff. Och så står hon där ett bra tag då det aldrig verkade klart. Några dagar senare kommer min rumskompis på neonatal in och säger att han gjort en fontän-bajsning i sängen. (Han var nakenfis o solade 6 dygn). Turen att ligga inne, var att slippa byta bajsblöjor. :-) Mamma sa alltid att jag skulle vänja mig, för det var "mitt" bajs. Men näh, lika kräsen/äcklad hela tiden. Ser inte fram emot det igen. Speciellt inte med ständigt illamående. Tänker passa på att lämpa över alla tillfällen jag kan till fadern som är obrydd.

[Thiah]
0

#4 min karl har inte heller vant sig. Han står och hulkar medan han byter bajsblöjor. Jag bryr mig sällan så jag brukar byta dom.

ChristineL
1

Ja, det har ju hänt några gånger ;) Första gången när vi var på återbesök på bb för att göra hörseltestet och läkarkontroll. Läkaren var jätterolig, hon bara "Ja, men vad bra då behöver jag inte fråga om det" ;) Kiss och bajs samtidigt som bara sprutade ut ;)

Ria74
1

Varje gång vi var på bvc och skulle mäta Molly passade hon på att kissa på deras skötbord, när hon var på läkarbesök både spydde och kissade hon på läkaren 😞

Men det roligaste var när Henrik skulle byta på henne och hon var hård i magen. Tydligen rullade en kula iväg och ner på golvet, 2 meter karl stod och hoppade jämfota medan han svor över bajset. Molly skrattade så hon kiknade på skötbordet och jag låg dubbel på vardagsrumsgolvet av skratt 😂Kan tillägga att han är äckelmagad deluxe och brukar aldrig vilja byta bajsblöjor om han inte måste.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[JeanetteK]
1

En av mina bästa kompisar hade fått barn och på nyårsafton hade dom en fin fest med fina kläder. En av hennes kompisar bytte blöja på lill-grabben som passade på att kaskadbajsa ner i henne urringning. 😂

[WickedAlly]
1

Bytte blöja i vår säng en gång, och överraskades också med en sån där bajssprut. Lyckades fånga den i näven ;)

soundtrack
1

Har blivit nedkissad och -bajsad ett antal gånger. Alice bajsar inte gärna i blöjan utan helst på skötbordet med rumpan bar och då kan man råka hamna i skottlinjen (potta ska införskaffas tämligen snart…) Tjejer kan för övrigt få till rejäla strålar dom med!

Theres
0

Elyon kissar mest på sig själv. Det kommer inte så långt. "Ta i trä", annars lär jag väl få det på mig nästa gång. På BVC kissar hon nästan alltid i det fria. Senast kom det både kiss och spy överallt. Tur att hon var naken då ^^ Timmy har råkat ut för riktiga sprutbajsar och fått det på sig, men det jag skrev i #0 var min första gång där jag råkade ut för det. Annars har det liksom stannat på skötbordet och inte kommit med sån raketfart ^^

golf.ifokus.se

Minnix
0

Eftersom det här blir mitt första barn så har jag inga erfarenheter från honom ännu, men däremot från min lillebror! 

När jag var 3 år och skulle hjälpa mamma byta blöja. Jag minns att jag såg som i slowmotion hur hans lilla snabel vände sig mot mig alldeles lagomt för att kissa mig rätt i ögat… och där stod jag chockad med kiss fulla ansiktet och förstod ingenting!

PogoPedagog
0

Alla varnade mig när jag fick pojke första gången men han kissade aldrig så våldsamt att jag fick påmig. Med tjejen där emot, jäklar vilken stråle hon kan skicka iväg, haha.

Theres
0

Haha, och jag minns när jag var i 10 års-åldern och puttade fart på min kusin som satt naken i en sådär grön baby-gunga i plast. Skulle ta hög fart så jag tog tag i gungan och gick bakåt och lyfte den över huvudet. Då tyckte han att det var ett perfekt tillfälle att kissa… Rann ner över hela mig som en dusch. Puttade inte fart på honom något mer när han var naken iallafall ^^

golf.ifokus.se

fridaas
1

Det roligaste härr är nog när bvc var här på hembesök när noel var nyfödd och de skulle väga honom, så magnus tog av honom alla kläder och blöjan och höll honom, så jag sa att nu kan du ju passa på att kissa på pappa, eftersom magnus hade skrattat åt mig flera gånger tidigare, då noel alltid kissade så fort man tog av honom blöjan.

Men iaf, det tog en liten stund innan han kunde lägga honom på vågen för den skulle nollställas och allt vad det nu var först, så Noel passade på att bajsa istället, var bara tur att magnus höll handen under rumpan, för annars hade vi nog fått tapetsera om här hemma. Alwa höll på att dö av skratt iaf! Och Magnus har inte skrattat en enda gång efter det när Noel har kissat på mig :P

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.