Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 658 ggr
I want to belive
5

älskade hormoner och humöris.

Mår illa , är trött , är hungrig , vill inte äta för att jag mår illa , får halsbränna, vill bara sova , jag vill göra något ! Allt är tråkigt ! Måste lillen sparka så hårt , så han inte sparkar så vill man att han ska börja sparka, vill ut , vill vara inne , vill umgås med folk !! Vill inte träffa en enda jävel… jag vill städa, ähh varför ska jag städa , här bor ju förfan inte kungen och kommer ingen drottning på besök , det är kallt .. fy fan va det är varmt ! Jag vill ha sex hela dagen älskling ! Uuuugh orkar inte ligger skönt i soffan , imorgon kanske? Ge mig tårta , ge mig kebab, ge mig smörgåstårta med rostbiff! !! Jag ska fan inte äta något… Detta är nog det som låter väldigt kul.. men fan va jobbigt det är när humöret går i sin egna Helix! :P

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[Thiah]
1

Haha ja! Vet inte om jag ska skratta medkännande eller gråta medkännande.

em.nord
1

Haha samma här! Så bra skrivet, känner exakt samma sak! Precis #1 skratta eller gråta ;)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

ForestSpirit
1

Haha, åh så igenkännande! 😂

JeFo
0

Ja oj vad man känner igen sig. Tur man inte är sån för jämnan 😁 Det går ju över som tur är…