Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 878 ggr
I want to belive
0

ont/kraftigt tryck i ljumskarna

Sen i v. 22 har jag börjat få rätt rikliga smärtor i bäckenet och framförallt i ljumskarna, värsta är nog när jag ligger ner och ska försöka resa mig , känns som om man ska gå av . Haha . Nu på tisdag går jag in i v.26 smärtan avtar som mest när jag rör mig , men man kan ju inte ständigt vara i rörning menar jag . Någon som har haft liknande ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

I want to belive
0

Kan vatten gympa hjälpa tro ? :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

ChristineL
2

Låter som foglossning, vattengympa kan lindra, annars upplever många att vila är den enda medicinen.

[Thiah]
2

Att ha stöd runt höfterna kan hjälpa. Vissa köpet bälten och för vissa har de räckt med en rejäl sjal knuten hårt.

I want to belive
0

Får prova ! Ni är värda guld

em.nord
1

Jupp foglossning. Har samma sak! Ett bälte underlättade för mig och har även fått låna hem ett glidlakan från rehab som gör det lätt att vända sig i sängen. Det kommer bara bli värre för dig så försök redan nu att förbereda :)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

I want to belive
0

I will ! Haha ja , kommer vara värt i slut ändan iaf :)