Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 10551 ggr
I want to belive
0

Känner sig bara fet nu I början ..

Jag gick in i v. 14 igår , och fan va jag bara känner mig tjock .. :P magen har precis börjat puta på ett spännt sätt , men jag har några extra kilon , så jag känner mig bara tjock .. valross.. magen får gärna bli vacker nu.. ^^ Någon annan som kände likadant nu i början ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

ChristineL
0

Japp! Är ju den tiden magen inte riktigt ser gravid ut utan just som du säger, tjock. Samlar man sedan vatten som en kamel gör det ju inte saken bättre :P

I want to belive
0

Nej , fy ! Snart kravlar man väl fram som en säl . Haha . :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[WickedAlly]
0

Ja! Kände mig slapp och fet, var så kul sen när det blev en riktig gravidmage istället.

fridaas
0

Så känner jag mig fortfarande trots att jag är i v.39 och ser gravid ut, men huvudet säger fet..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

RoxannaS
0

Känner mig också mest tjock (vecka 18). Ser mer ut som att jag skulle ha ätit för mycket bara. *asgarvar*

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Praefatio
0

Har inte en kropp som "inbjuder" till att känna sig just tjock, däremot var det några veckor där mellan v. 12-17 då det mest såg ut som att jag ätit för mycket glass eller råkat få i mig gluten. Svullet och jäkligt såg det ut.

Nu i vecka 26 är jag betydligt större och det råder ingen som helst tvekan om att det är en bebis där inne, till och med kassörerna på vår närbutik har vågat kommentera. Det är skönt 😛

I want to belive
0

Ja men typ , för mycket choklad eller ostbågar typ.. har knappt ätit onyttigt sen jag vart gravid , inget sug alls.. bara massa naturliga gravid kilon som verkar titta fram .. sen om man är i v.39 så man väldigt vacker enligt mig ;) Ååh nu får magen bli stor o fin , uäk detta späck däck gör mig galen

Marvel-lous
0

Oh ja, kändes som om jag bara hade ätit för mycket och det hjälpte inte att kläderna började bli obekväma.
Är i v22 och även om jag har mer av en gravidmage nu så kan jag fortfarande få samma känsla, särskilt när den lille lägger sig längre in så magen inte putar lika mycket + att jag samlat på mig vätska = större storlek i kläder. 

"Trösten" är dock när magen mer börjar likna en gravidmage så känner man sig lite bättre, det gör iallafall jag. ;)

UtanStrumpor
0

Jag var ju redan tjock innan.. Så ja man känner sig ju inte smidigare nu precis.. Undrar om jag ens kommer få någon fin mage eller om jag får leva med dallret..

Erika89
0

Är i vecka 16 nu och jag vet precis hur du känner dig. Längtar tills det inte är några tvivel på att det är en bebis där inne så folk slipper tro att man bara gått och blivit mer småfet än vanligt ;)

CelsiusT
0

Kände inte det fören efter v22 nångång då magen började svälla lite. Kände mig "fet" eller snarare svullen. Såg ut som om jag ätit på tok för mycket. Men såg inte gravid ut alls fören runt v25-26 nångång vill jag minnas.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Kiwikatt
0

Är i v33 nu och min man brukar titta på mej och säga "vad tjock du är" lite retfullt 😜 men han är lite knäpp! Hahaha Jag kände mig också tjock i början innan magen blev en riktig gravidmage

Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.