Till alla ensamstående Mammor & Pappor
Ni är så jäkla starka ♡ vilka kämpar ni är. Jag får avlasting av min man flera gånger per dag, men är ändå helt slut på kvällen. Min man handlar, går ut med hundar, tvättar och lagar mat många dagar, så att jag kan lägga full fokus på våran dotter, då hon kräver det. Utan den hjälpen så hade jag fått en knäpp då och då :P Ni ensamstående som klarar allt detta på egen hand, utan avlasting då och då är såå starka och fantastiska! Ni borde få en pokal varje dag för er styrka, tålmodighet & kärlek. Men allt jag kan ge er är en tanke♡ Massa kramar ♡
Jag beundrar också ensamstående föräldrar! Min mamma uppfostrade mig och mina två bröder i stort sett på egen hand, hon är den starkaste människan jag känner ❤️
/Christine
Tack!
Att var ensam är ju ingen match egentligen. Man förväntar sig ingen hjälp av andra - och slipper därmed bli besviken. Jag har njutit fullt ut.
Första gången jag upplevde trötthet var då sonen blev brutalt mobbad (misshandlad) i skolan och personalen vägrade lyssna. Då jag skulle jonglera andras jobb också (lärare, psykolog, doktor osv), DÅ kände jag mig trött, och tröttare. Och ett par år senare mötte jag den berömda väggen. Men det har inget med barnet att göra, utan inkompetenta idioter rent ut sagt.
Samma med min mamma !
Hade skrivit massa med det var det enda som kom upp ^^