Gravid iFokus

Gravid

Etikett: barnlängtan
Läst 939 ggr
nelly2012
0

21 dagar sen mens bruna och röda flytningar

hej!

Hade min senaste mens den 16 mars och den har ännu inte dykt upp den brukar annars alltid vara väldigt regelbunden skulle ha kommit 16 april..

Jag och min sambo har bestämt oss för att försöka bli gravida men jag har gjort grav test och det visade negativt senast idag..

För ca 1 vecka sen började jag få bruna flytningar och sen kom det blod inte så mycket det försvinner även sen efter vi hade haft sex 2 gånger har det hänt nu.Bara hoppas på att mensen kan komma snart!

Vad kan det vara blir galen av att inte veta! ÄR bortrest också så skulle helst slippa att åka till läkare.

Har inte heller några speciella symtom heller, någon som har varit med om liknande?

Praefatio
0

Hade du varit gravid nu så borde du ha testat positivt vid det här laget. Det brukar man göra ganska direkt efter att mensen är sen. Troligen har mensen bara "hoppat över" en månad, det är inte speciellt ovanligt, speciellt om du nyligen slutat med hormonpreparat. Vill du vara helt säker så får du helt enkelt åka in och ta blodprov när du kommer hem igen.