Gravid, eller spökar det?
Jag har nu under en knapp veckas tid mått otroligt illa. Det är on/off spec på kvällen och på dagen. Därpå känner jag mig trött. Jag kan känna mig jätte hungrig till en början bara för att få hunger känslan att sluta som i en vägg av illamående. Jag upplever kalla rysningar då och då. (Men brukar annors också vara rätt så sval av mig) Min kille klagar på att jag blivit varmare och min temp har hållits kring 36.8 när den vanligt vis är krin 35.6. Jag har under ca.3 månaders tid missat ett p-piller per karta. Men den senaste åt jag upp helt skulle jag minnas… Vi hade sex senast 01.01 och 02.01. Kan jag vara gravid?

Jag äter fortfarande p-piller trots dehär. Borde jag sluta?

Jag skulle tro att du inte är det, men visst finns det viss möjlighet. Om du ska fortsätta med p-piller eller beror ju på om du vill behålla ev barn.
Det kan ju trots allt lika gärna vara något virus du fått.
/Christine
#4 Barnet är nog önskat men var nog planerad att bli till senare i år… Det är just det som är konstigt när jag inte har någo lös mage utan hård och har inte kastat upp ennu.. Så jag vet inte..
#3 Om jag är gravid lär pillerna inte skada barnet :) Så vi får se om jag blöder eller inte :)
Min kille blev jätte peppad när vi började utreda våra "chanser". Han åkte in till stan och köpte ett graviditets test i smyg :P Gulle endo! :D Det var hans ide från början när han började retas med "Du missa ju ngra piller bla bla bla!" :D Nu har han läst på sig allt som har med min menscykel att göra(läskigt O_o) . Han säger att om jag inte är gravid nu så gör han mig gravid om jag så äter piller eller inte :D Thihi!
Ingen fara att fortsätta äta p-piller fall man är gravid sa doktorn till min syster. Man slutar när man testat sig.

#10 Jag är 20 (blir 21 i februari) Min kille är 24 :)

#12 Sant :) Men vi kom överens redan i förhållandets början att blir jag gravid så blir det ingen abort, punkt slut. Vi tar ansvar för vad vi ställt till med. :) Han vill ju bli pappa säger han själv :)
#8 men har du inte tagit testet han hade köpt?
Ha en bra dag! // Pernilla
#14 Vi har valt att vänta tills 4 dagar före förväntad mens :) Vet inte om jag kan testa ennu? Har nu dessutom fått on/off täpta öron :P Lär vara ett tecken på graviditet det med :P Hur som helst blir jag inte ledsen om testet vore negativt :) Jag kastar pillren efter min födelsedag isf och så startar vi baby fabriken sen ist :) Ville bli gravid först efter födelsedagen så jag hade fått dricka under båt resan vi planerat till min födelse dag. :P (jag är inte festar typen, sitter heldre hemma med mina djur) Men e jag grav så blir det nog Fanta för min del :D
Lycka till! Hoppas på ett plus:))
#16 Tack :) Min kille säger att han "vet" att jag e gravid :P Han vill så gärna att det ska va pluss :D
Har du testat dig än?:)
#18 Han säger att vi ska testa just före min mens :P Han vakar som en hök över mig :D Meddelar hit vad resultatet bli sen :)
när ska den komma?:)
Håller tummarna! =)
Ha en bra dag! // Pernilla
#20 Om ca 1 1/2 vecka :P Dehä e en plåga att vänta :D
#21 Tack :)
Mensen kom idag…. Ja det var mens, ingen liten blödning inte :/ Den gör inte ont eller något. (Brukar inte ha mensvärk) Tror det är onödigt att testa mig nu… Killen min blev lite deppad, men hur sannolik var det egentligen att jag hade ett liv innom mig? :( Jag muntrade upphonom och saa att jag inte tänker knapra piller mera. Det får komma en bebbe nu tycker vi båda, bara mensen tar slut. :P Han vill ju så gärna ha en jakt kompis ;P (vi hoppas på kille men egentligen vill vi bara ha en baby så en tjej är minst lika välkommen) Han ska till urolog imorgon och ev. tala med en läkare ang sina chanser att bli far. (Han har ryggmärgsbrock) Kanske hans spermier blir undersökta? Går frammåt med huvudet högt och önskar att vi plussar i februari passligt till min födelse dag ;) Det skulle vara världens bästa present ^^, P.S Blir det en tjej så har vi nästan alla babykläder som jag själv använt sparade :P Bebben blir en"Mini Me" :D