Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 3684 ggr
Maalin89
1

Hej hej nidblödning eller mens?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade ÄL 30 sep men ingen mensvärk eller tecken på mens, gjorde ett gravtest som visade negativt, pojkvännen och jag sexade både fredag och lördag i söndags kom en blödning men jag vet inte om det är mensen som är sen, hade ingen blödning alls under september månad fram tills nu, eller om det är en nidblödning, jag kan inte påstå att jag har ont av blödningen precis, den bara fanns där som en liten fläck i trosan när jag skulle kissa, haft denna blödning några dagar nu, detta skulle bli första barnet för oss och jag har ingen aning om vad denna blödning är, den är röd ganska var ganska riklig första dagarna nu börjar den lugna sig, mina bröst ömmar och magen är svullen, mitt humör har påverkats också jag brukar oftast vara lugn och sansad, nu tänder jag snett på allt o alla (även sambon har märkt det), våra katter som aldrig brytt sig så mycket om mig tidigare ska vara ned mig överallt och när dom sover med mig, ligger dom alltid vid magen särskilt den äldsta utav dem, jag tycker att jag äter konstant och då är de saker som chips, det kan också vara fixa bröd som muffins ja allt som är sött äter jag mer av nu, innan tyckte jag inte ens om att fika utan åt bara för att jag blev bjuden, Kan detta vara en graviditet? Skulle vara tacksam för svar kram på er :)

ChristineL
0

Hade du ÄL 30:e sept så är det liiiite tidigt än, en nidis brukar bara vara litegrann under en dag (vad jag hört). Jag skulle testa mig i början på nästa vecka och se. Jag tycker det låter mer som en mellanblödning än en nidis.