Ont i rygg o mage
Jag har idag fått så himla ont i ryggen o magen, det började i ryggen o det håller i sig ett tag o släpper o däremellan gör det lite ont i ryggen. Magen e samma det gör ont släpper o lite ont emellan, jag e i v 36+5 o ska till bm imorgon men tänkte om det e nån son känner igen det? Det gör inte ont med jämna mellanrum utan kommer lite då o då
Sammandragringar eller förvärkar skulle jag tro. Jag hade ganska mycket förvärkar ett par veckor innan bebisen tittade ut.
Sammandragningar gör inte ont, så jag skulle tro på förvärkar :)
/Christine
Sammandragningar gör vanligtvis inte ont men kan kännas rejält för vissa! Jag kände mina tydligt sista veckorna. Gör de mycket ont kan det vara tecken på att något inte är som de ska…. Eftersom #1 känner i ryggen är det nog förvärkar. :-)

Tack för era svar:) det har flyttat sig fram i magen nu efter sambon masserat ryggen. Sitter med värmedyna nu o hoppas det hjälper. Jag känner bebisen röra sig där inne så nåt fel tror jag inte det e, trodde först att förlossningen startat

Pratade med bm idag o det e förvärkar jag hade o vissa kan ha det flera veckor innan förlossning. Eftersom jag mådde bra idag igen behövde hon inte undersöka mig o se om jag öppnat mig nåt. Eftersom jag ska åka till sthlm i helgen så skrev hon ut min journal ifall nåt skulle hända
#5 - Vad spännande! Jag känner bara av 1-2 gånger per dag med en del sammandragningar under dagen. Hoppas iaf din bebis vill vara kvar nån vecka till :)
/Christine

#6 ja det märks ju att det närmar sig, nä den får snällt stanna inne ett tag till, vill inte föda i sthlm