Spökstreck eller positivt?
Blir knäpp i bollen snart… Gått och funderat hela dagen på vad det är?! Både jag och sambon ser ett kontrollstreck och ett till som dock är VÄLDIGT svagt, försökte få till en bra bild till er men det syns ju då dåligt på bilden! För övrigt så har jag jätteömma bröstvårtor, trött och hungrig "/ Ska vänta några dagar och ta ett nytt test men tänkte ni kanske kunde hjälpa mig ändå? :) Tacksam för svar!!
Jag ser det!
Testa igen om några dagar :)
Ta om testet om ett par dagar. Vart är du i dun cykel? Fick inget synligt streck på min sticka förens dagen efter min beräknade mens. :)

1# Då är kanske vi inte bara intalar oss om du också ser det! 2# Jag ska ha mens på torsdag (9/5) så veta att det nog är lite tidigt att testa men kunde inte hålla mig..hihi :)
Äsch jag testa varje dag i princip i mer än en vecka innan BIM ;)
Ja, testa om några dagar igen, torsdag och/eller fredag för säkerhetsskull :)
/Christine

Idag morse började jag blöda, blödde hela förmiddagen och hade väldigt ont i magen och nu på eftermiddagen blöder jag ingenting bara brunaktiga flytningar och har inte ont alls… Förstår inte detta?! "/

När jag blev gravid fick jag en blödning ca två dagar innan beräknad mens som var amindre än vanligt och bara varade någon dag. Testade positivt ett par dagar senare.
#6 - Man kan få blödningar under graviditeten utan att det är någon fara, skulle det vara mf skulle du troligen fortfarande blöda mycket.
/Christine
Testa igen och se om strecket blivit starkare! :-) jag hade också någon slags mindre blödning från början av min graviditet, den var mer brunaktig hela tiden och varade något dygn!

Okej, ska testa imorrn morgon då så får vi se! :)
Jag blödde i tre dagar med koagel och hade smärta i magen men sitter fortfarande som en liten Tjockis i vecka 26. Så behöver inte vara mf
Jag hade som vanlig mens en vecka innan jag skulle ha BIM, men det visade sig några dagar efter den att jag var gravid :-) den mensen kunde man inte riktigt förklara vad det var.
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Jag ser faktiskt tyvärr inget streck.. Men hoppas att det är jag som är blind! Håller tummarna för er!!
Kika jättegärna in på vår kanin-blogg vettja!
www.kaninkul.devote.se!
Kram på er! / Linnéa & Timjan.