Normalt att må så här?
Jag är gravid i v18+4 och mår verkligen inget bra. Har spytt sen v12 och känner mig orkelös o illamående. Idag har allt snurrat så jag gick till apoteket o köpte niferex , ska ändå börja med dem på söndag. Jag har sovit hela eftermiddagen idag o känner mig helt gråtfärdig. Är det nån mer som känner så här?
Har du kollat upp dina värden? Tänker på om det kan vara havandeskapsförgiftning. Mådde du illa även före vecka 12? En kollega till mig kände sig bakfull fram till vecka 20. Jag skulle säga att det är normalt, men inte det vanligaste.
/Christine

Mådde bra fram till v 12. Tog blodprover då v12 sen har jag inte varit hos bm sen dess. Mådde rätt bra i en vecka då jag inte spydde alls tills igår. Ska på ul på måndag får se så allt e bra med bebis då

Kollade havandeskapsförgiftning nu och jag har inga av de symtomen förrutom att må illa
Men då får du möjlighet på måndag iaf att prata med bm. Vet att det var nån mer tjej här inne som började må dåligt senare…
/Christine
Jag mådde också super dåligt när jag väntade min son och det höll i sig ett bra tag. Vet att efter vi varit på RUL så började det bli bättre, så jag måste ha haft det framtill ca: v.18-19.
Minns att jag spydde som en gris och låg mest hemma i sängen när jag kunde med en spann och kände mig super deppig. Kändes precis som när man har kräksjukan eller något, var helt slut i hela kroppen.
Fick testa några tabletter mot åksjuka (funkade inte), såna sea band eller vad dom heter (funkade inte) och skulle in på akupunktur, vilket aldrig blev av då jag är rädd för nålar. Vissa dagar var det så illa att jag ej fick behålla varken dricka eller mat.
Jag hoppas att det vänder för dig snart och hör med BM vad dom säger, kanske har dom några tips.
Jag vet hur hemskt det känns att må så dåligt och tyvärr har jag själv inga tips, då ingenting funkade för mig merän att ligga ner och genomhärda dagarna.
Helt normalt. Jag är i vecka 23 och mår fortfarande dåligt, kräks fortsfarande osv.