Bästa mammakläderna?
Var handlar man egentligen bra mammakläder? Har hittills inte behövt investera i så mycket mer än ett par svarta mammabyxor i linne från H&M, men börjar inse att behovet växer… Har ni några tips på var man hittar sköna/bra/snygga mammakläder?
Hälsningar
//Pernilla
Jag köpte byxor o tröjor på Polarn o Pyret.

H&M, Kappahl, Lindex, P&P. Sen finns det ju också postorderkatalogerna som har ett urval mammakläder.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lindex gillade jag faktiskt.
kappahl har inte så fasligt mkt.

Det enda jag köpte var ett par byxor.
#4. Jag köpte ett par jeans o en tröja. Klarade mej gott med det. Nu efteråt är jag glad att man inte drog på sej en hel garderob i onödan! Mycket av de vanliga kläderna går ju faktiskt att använda.

Det funkar ju bra på sommaren med gamla omlottklänningar och trikåtoppar - det är mer på byxfronten jag tycker det börjar bli svårt… och om jag ska vara ärlig tycker jag det är rätt lite variation på mammakläderna på hm, kappahl och lindex…

#5. Så kände jag också. Mammakläderna är ju inte direkt billiga. Roligare att lägga de pengarna på barnkläder.

H&M har bra saker faktist, men även groo in life eller vad de nu heter.
Kram!

Har i alla dessa år som jag handlat kläder sen jag blev myndig hittat de absolut snyggaste kläderna på mamma avdelningen på HM nu då man är gravid är de betydligt svårare

Jag hittade väldigt fina kläder på KappAhl, jeans, linnen och en jättefin klänning. Sen hade jag sån tur att jag fick mkt mammakläder av min mammas kompis. Så så mkt har jag inte behövt köpa =P