Hur tidigt veta?
Hur tidigt kan man märka om man är gravid om man vet att man haft oskyddat?

Förtidigt att testa ännu. Har beräknad mens om 10 dagar.
Vill verkligen inte vara gravid så är lite orolig.

Hoppas att det går bra och att du har lärt dej någonting till nästa gång 
Om det mot förmodan skulle inträffa igen att du har oskyddat sex så finns det dagen efter piller, men då måste man rappa på och ta det.
Har du kollat med en ägglossningskalender vart du var i cykeln när ni sexade?
#3 Jag äter p-piller. Så jag försöker skydda mig iaf. Men hade diarrer dagarna innan så pillrerna kan ju knappast ha hjälp tyvärr.. Men det är ju inget man tänker på just då. Detta hände inte i sverige utan utomlands. (fast med svensk kille) Så inga dagen efter piller fanns.
Det hände den 6 juli och mina mest fertila dagar var mellan 7-12 juli.

#4 Aaaa, då är jag med. Det kan hända den bästa.
Rackarns med datumen, de små simmarna överlever ganska länge…
Om det är någon tröst så gjorde jag och sambon några försök för bebbe förra hösten. Vi använde ägglossningstester och kalendrar osv, men det hände inget på flera månader och sedan så tog vi paus från det där och det har fortfarande inte bivit nått.
Vi jobbade ju verkligen på det men det blev inget. Med det menar jag att du kan ha tur att klara dej från att ett ströskott ska ta sig.
Tyvärr så finns det inte så mycket att göra mer än att vänta på mensen, eller testa. Att känna efter ömma bröst och sånt är ingen mening för det får ju många av PMS också.
Jag "bara" visste att jag va med barn två veckor innan beräknad mens. Så jag gjorde ett test samma dag som beräknad (hos um) som visade negativt men gjorde om de (hos um) 4 dagar senare och då visade de positivt. Skulle råda dig till samma sak som #1 prata med dom på apotekt och se vilka test som är "bäst"
Jag slutade med p-pillerna för 3 dagar sen för att se om mensen kom och det gjorde den nu på kvällen!! Så lättad!